Billeder.
: tirs 2. nov 2010 15:04
Jeg har prøvet at redigere en masse af mine billeder i Picasa. - Da jeg pænt har fået afvide at de er for dårlige...!
Men det er langt fra alt det er en succes, jeg får redigeret lyset osv så de blir lidt tydeligere.
Men så snart de så skal gemmes og bruges, er det bare Arrrrrrrrrrrh..
Hva gør i, og hva program bruger i feks. når i redigere jeres billeder.
( hvis det da er nødvendigt, regner ikk med at jeg er den eneste der er uheldig at have et knap så godt kamera..)


I kan nok gætte hvilket det er redigeret
Men det er langt fra alt det er en succes, jeg får redigeret lyset osv så de blir lidt tydeligere.
Men så snart de så skal gemmes og bruges, er det bare Arrrrrrrrrrrh..
Hva gør i, og hva program bruger i feks. når i redigere jeres billeder.
( hvis det da er nødvendigt, regner ikk med at jeg er den eneste der er uheldig at have et knap så godt kamera..)


I kan nok gætte hvilket det er redigeret


