Lært lidt nyt og masser af billeder OPDATERET

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Ja var jo såååå forelsket i susanne fra nord's fine kæde (ka ikke huske hva den hed) Så det skulle lige prøves, hun havde heldigvis lavet et stykke til mig sidst hun var her så var det jo bare at abe efter ;)

Snoet kobber kæde med peridot (mmm peridot :x- )
Billede
Havde ik prøvet at lave hverken kæde eller lås før og jo ved godt låsen ser noget stor ud
NY LÅS:
Billede

Ring i kobber fra vores nørde/smykke weekend:
Billede
Nåede desværre ikke så meget andet :ymdaydream:

Her misse misse misse:
Billede
Ja de sku ku fungere som en slags bogmærker, men wiren sku nok være mere hård så... fandt dem på google, og så måtte de bare prøves..

Clipse misser:
Billede
Endnu en der bare sku prøves. ;)

Et af dagens mest tvivlsomme projekter, som iøvrigt er såååå svær at ta billede af Abelone med hjerte:
Billede

Og så lige en hånd til min yndige assistent firben :clap: :clap: og susanne i nord for at lave den fine kæde til at starte med :clap: :clap: :clap: @};-

Billede

Kobber knude.. ved ik om den skal ha en makker:
Billede

EDIT: Min kvarte bus og de 2 glatte ;) (tak til manden og faderen) :x-Billede
Senest rettet af kallie tirs 2. nov 2010 18:43, rettet i alt 3 gange.
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Sikke søde katte og den ring vil helt sikkert klæ´min finger :D
Nørde weekend, er det noget i holder med jævne mellemrum ?
Bettina
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
aie kun en gang om året *G*... nørde delen gik ud på at der var blizzcon - det er sårn en World of warcraft nørde ting (computer spil) så nørde delen var hele familien, koner, mænd og unger... smykke dele var bare mig og susanne ;)
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Ja okay,så er det ikke noget for mig - meeen vil helt klart være med på en smykke dag eller 2 uden påhæng ;)-
Bettina
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Jae vi er da vist en del nordjyder ;)-
Billede
Women are angels!

Billede
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Flotte ting du har lavet. Jeg synes du er sluppet rigtig godt fra din kæde. Smukt håndværk. Mest fordi jeg ikke selv ville have tålmodighed til at lave det.

Misserne er super søde. Rigtig sjov ide, med lidt hårdere tråd kan du godt sætte dem i produktion.. :D
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Så er der kommet lidt flere billeder på... armbåndet har fået en ny lås og fik lavet et par øreringe (hjerterne) og en singel øreringe (knuden)
Billede
Women are angels!

Billede
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Jeg synes at din kæde er vildt flot @};- @};- @};- og det er første gang du laver såen-en ????
Syns altså ikke det gør spor at låsen er stor.
Fed kobber knude :dance:
Flotte-flotte-flotte og søde ting du har lavet :clap:
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Bravo svigerinde. Super flotte sager, og den kæde er du sluppet rigtig godt fra.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Love-Shopping
Opal
Opal
Super fint armbånd..
Og de andre ting er os rigtig søde..
Knus fra Katja
Besvar