Fotoalbum øv-bøv
: ons 3. nov 2010 13:56
Øv altså -
Jeg havde oprettet et fotoalbum (.eu), men en dag ku jeg ikke mere komme ind på det.
Så prøvede jeg et andet (23hq).
Det gik osse fint i starten, men alting tog 100 år.
Nu kan jeg pludselig ikke se mine fotos mere.
Det er jo nok fordi min oldgamle overproppede computer er ved at dø.
Det er bare så skrækkeligt..uhuuhhhh
Nu kan jeg slet ikke vise mine billeder herinde.
Jeg havde oprettet et fotoalbum (.eu), men en dag ku jeg ikke mere komme ind på det.
Så prøvede jeg et andet (23hq).
Det gik osse fint i starten, men alting tog 100 år.
Nu kan jeg pludselig ikke se mine fotos mere.
Det er jo nok fordi min oldgamle overproppede computer er ved at dø.
Det er bare så skrækkeligt..uhuuhhhh
Nu kan jeg slet ikke vise mine billeder herinde.