Er det mig, der er ------

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Vil lige spørge om det er mig, som måske lige synes at jeg er blevet taget lidt ved næsen
Som før skrevet og vist har jeg doneret et smykke sæt og her den 1. blev vinderen udtrukket.
Jeg synes stadig ideen er supergod, men blev lidt negativ, da jeg så at jeg skulle sende pakken til Grønland. Det koster mig med bobbelkuvert og porto ca 45 kr. Det havde jeg ikke lige regnet med.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
sumadesign
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 179
Tilmeldt: ons 11. aug 2010 14:15
Geografisk sted: Århus v
Kontakt:
nej det er ikke dig det ville jeg sku også blive lidt bitter over når man nu i forvejen har givet en flot gaveså er der jo ikke mening at det skal koste så meget mere.
Susanne
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Min mor var udsat for det samme. 50kr for at sende et tryk til Grønland... Tror iøvrigt der er personer som ender med at vinde mere end en ting... Synes måske det er lidt i overkanten.. Jeg donere ikke mere til den slags
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Danagonia skrev:Min mor var udsat for det samme. 50kr for at sende et tryk til Grønland... Tror iøvrigt der er personer som ender med at vinde mere end en ting... Synes måske det er lidt i overkanten.. Jeg donere ikke mere til den slags
Synes bare det er lidt ærgerligt at sidde med den trælse fornemmelse nu, og det gør nok også at jeg heller ikke donerer på den måde mere.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Butler, jeg forstår dig godt- ingen sagde noget om grønland oprindeligt- ingen havde fantasi til at forestille sig det. hvis det hænger dig ud af halsen, så kunne du jo skrive til britta og tilbyde at sende dit smykke til hende, så kan hun selv befordre det til grønland.

tænk på dem der har doneret keramiske fade- tænk hvis de skal shippes til grønland?

personligt har jeg ikke fået besked om hvem jeg skal sende til, dvs jeg kan se vinder er fundet til mine ørenringe, men hun må være i bekneb for kvindens adresse.
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Slap med en fra åbybro. Det er til at overkomme, overvejer faktisk at køre forbi og smide det i postkassen. Er "delvist" på vejen til Aalborg hvor jeg skal hente manden på kursus senere idag.

Men synes det er lidt svinsk i skal sende så dyrt. Evt. kunne man da sende til arangøren, så måtte hun da betale den abnorme porto. Men på den anden side, skulle nok have været et forbehold i konkurrencen med at det skulle være inden for Danmarks grænser. Tror reelt ikke det har strejfet hendes tanke at det kunne blive så dyrt i porto.
Men har også tænkt nogle gange at det var alt for mange donationer i forhold til indsamlingen. Men hvad kan man gøre. Undlade at deltage en anden gang, eller spørge hvor mange vedkommende ca. har anmodet om donationer, også vurderer derudfra om man vil. Ideen er jo rigtig god.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
butler skrev:
Danagonia skrev:Min mor var udsat for det samme. 50kr for at sende et tryk til Grønland... Tror iøvrigt der er personer som ender med at vinde mere end en ting... Synes måske det er lidt i overkanten.. Jeg donere ikke mere til den slags
Synes bare det er lidt ærgerligt at sidde med den trælse fornemmelse nu, og det gør nok også at jeg heller ikke donerer på den måde mere.
Lige præcis.... Det er rigtig øv...
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Susanne i nord skrev:Slap med en fra åbybro. Det er til at overkomme, overvejer faktisk at køre forbi og smide det i postkassen. Er "delvist" på vejen til Aalborg hvor jeg skal hente manden på kursus senere idag.

Men synes det er lidt svinsk i skal sende så dyrt. Evt. kunne man da sende til arangøren, så måtte hun da betale den abnorme porto. Men på den anden side, skulle nok have været et forbehold i konkurrencen med at det skulle være inden for Danmarks grænser. Tror reelt ikke det har strejfet hendes tanke at det kunne blive så dyrt i porto.
Men har også tænkt nogle gange at det var alt for mange donationer i forhold til indsamlingen. Men hvad kan man gøre. Undlade at deltage en anden gang, eller spørge hvor mange vedkommende ca. har anmodet om donationer, også vurderer derudfra om man vil. Ideen er jo rigtig god.
Jeg vil i hvert fald være mere skeptisk og spørge mere ind hvis jeg skal deltage i noget igen.... Heldigt du bare kan køre forbi med det. Jeg slap med 8,50kr i porto så det gør jo ingenting, men jeg synes måske det havde været bedre at sælge tingene på auktion når hun fik så meget. Jeg tænker alle der har doneret må næsten have vundet noget, og et lod koster 50kr. Det vil sige at vare der måske kunne have indbragt 20000kr eller mere hvis det var til fuld pris på auktion, nu bare er givet væk for sølle 7000kr, det er jo lidt dumt... Så en auktion havde da været langt bedre. I sidste ende har vi samlet alt for lidt penge ind og givet alt for mange væk, så efter min mening har denne indsamling ikke hjulpet kræft sønderligt
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Danagonia skrev:
Susanne i nord skrev:Slap med en fra åbybro. Det er til at overkomme, overvejer faktisk at køre forbi og smide det i postkassen. Er "delvist" på vejen til Aalborg hvor jeg skal hente manden på kursus senere idag.

Men synes det er lidt svinsk i skal sende så dyrt. Evt. kunne man da sende til arangøren, så måtte hun da betale den abnorme porto. Men på den anden side, skulle nok have været et forbehold i konkurrencen med at det skulle være inden for Danmarks grænser. Tror reelt ikke det har strejfet hendes tanke at det kunne blive så dyrt i porto.
Men har også tænkt nogle gange at det var alt for mange donationer i forhold til indsamlingen. Men hvad kan man gøre. Undlade at deltage en anden gang, eller spørge hvor mange vedkommende ca. har anmodet om donationer, også vurderer derudfra om man vil. Ideen er jo rigtig god.
Jeg vil i hvert fald være mere skeptisk og spørge mere ind hvis jeg skal deltage i noget igen.... Heldigt du bare kan køre forbi med det. Jeg slap med 8,50kr i porto så det gør jo ingenting, men jeg synes måske det havde været bedre at sælge tingene på auktion når hun fik så meget. Jeg tænker alle der har doneret må næsten have vundet noget, og et lod koster 50kr. Det vil sige at vare der måske kunne have indbragt 20000kr eller mere hvis det var til fuld pris på auktion, nu bare er givet væk for sølle 7000kr, det er jo lidt dumt... Så en auktion havde da været langt bedre. I sidste ende har vi samlet alt for lidt penge ind og givet alt for mange væk, så efter min mening har denne indsamling ikke hjulpet kræft sønderligt
Giver dig fuldstændigt ret....
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
ja jeg tror heller ikke jeg donerer noget næste gang... det kan da ikke være rigtig at nogle personer får flere gaver for en egentlig lille donatie af 50 kr.... jeg kan ser at der står en vinder ovenpå det jeg har doneret men jeg har ikke hørt fra britta.... undrer mig om hvor lang tid det ta før hun sender mig adressen.

hun skulle har tænkt den hele lidt mer i gennem ;)
Besvar