Side 1 af 1

flere punge i flet ;)

: lør 6. nov 2010 19:21
af mini123
De sidste nye punge :)
Lavet af div matr. kaffe poser - chipsposer (både for og bagside og lige lidt cola etiketter til lige at bryde :D)
str. er ca. 14x9cm.

Billede

Billede

Re: flere punge i flet ;)

: man 8. nov 2010 22:51
af mace
De er rigtig flotte, jeg skal ha taget mig sammen til at lave noget mere, den første taske jeg har lavet har min søster sat sig på :-)

Re: flere punge i flet ;)

: man 15. nov 2010 03:26
af BlueRaven
De ensfarvede er rigtig cool, men de spraglede er altså de sjoveste. Jeg synes især det er skægt, når man kan genkende noget, som f.eks din Cola-pung. Og det er skisme godt lavet, uanset materialer :-D

BilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Billede