Ja hvor i alverden kan jeg finde sårn nogle små filt kugler.. skal os ha fat i en lille høj hat...
Har en ide om at lave nogle juleøreringe, snemænd og jule kugler.. lavet af filt..
Filtkugler (ørering størrelse, dvs små) hvor?!
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Filt kugler kan du i øjeblikket købe hos søstrene grene til næsten ingen penge i forskellige farver. De måler 10 cm og så findes der også nogle større på 20 cm.
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Høje hatte kan du få i Panduro Hobby
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
de skan nok helst som det aller største være 12mm... nok noget a la 12 og 8 eller 10 jeg skal bruge.. og hatten skal så passe på en 8 eller 10mm kugle

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

-
dimsedutten
- Smaragd

- Geografisk sted: Frederiksberg
er det bare at hive det fra hinanden og så rulle i hånden eller?..
Hmm må i søstrene pind... ku os være jeg ku finde noget bettefisen gider eller noget til hendes værelse..
Hmm må i søstrene pind... ku os være jeg ku finde noget bettefisen gider eller noget til hendes værelse..

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

I tør uld skal du bruge en filte nål og du kan så også lave dem med vand og sæbe og arbejde med dem i hånden.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
*G* lyder som en del arbejde for nogle sæt øreringe *GG*....
Kunne da være man sku skrinlægge det igen... kan kun lave ting jeg kan gå fra når jeg har den bette
Kunne da være man sku skrinlægge det igen... kan kun lave ting jeg kan gå fra når jeg har den bette

Women are angels!

LOKE'S GHOST