På arbejde med nyopereret finger

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Indlæg: 440
Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Geografisk sted: Næstved
Jeg blev jo opereret i mandags for springfinger - og idag var jeg så på arbejde. Det var godt nok hårdt. De andre gange har jeg "fået lov" til at blive hjemme til stingene var fjernet ..... men denne gang syntes min inspektør at jeg godt kan gå på job. Da jeg har 2 håndarbejdstimer til at starte med torsdag, var mine timer "omlagt" , så jeg istedet var vikar i en 8. klasse - puuuh :p Så havde jeg to specialtimer - og hele tiden skal man passe på, at der ikke er nogen børn som støder ind i en . Det sjoveste var nu, da min inspektør spurgte hvorfor hele hånden var bundet ind, når jeg nu "kun" var opereret ved tommelfinger"roden" ..... kunne altså ikke lade være med at grine .... ;)- ;)- tja - det er jo nok fordi der er gevaldige hævelser og for at støtte hånden ..... altså :)) :)) ... det er nu man har lyst til at sige "MÆND".
Men var mega glad for at se unger og kollegaer igen - og mit dejlige PIGEhåndarbejdshold kom også og fortalte hvad de havde nået ..... de er SÅ søde. Håndarbejdstimer er bare de bedste undervisningstimer :x- :x- .... og så musik ... og special og og og :D
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Dejligt at høre at du har haft en god dag på jobbet..
Det må være fedt at undervise i håndarbejde.. det var en af mine ynglings fag i skolen :-D
Knus fra Katja
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Dejligt at høre at det går bedre (selvom din inspektør mangler lidt indsigt og empati ) ;)-
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
ja nu til dags er man ikke syg hvis man er syg. eller ligger på hospitalet. nu skal man jo holde ved tilknytningen til arbejdspladsen. Ja det kan da være helt find nole gange men andre gange skal man nu lige have lov til at komme sig. Håber at du klare at være på arbejde med din finger. god arbejdslyst. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar