Men var mega glad for at se unger og kollegaer igen - og mit dejlige PIGEhåndarbejdshold kom også og fortalte hvad de havde nået ..... de er SÅ søde. Håndarbejdstimer er bare de bedste undervisningstimer
På arbejde med nyopereret finger
Redaktør: rumlebumle
Jeg blev jo opereret i mandags for springfinger - og idag var jeg så på arbejde. Det var godt nok hårdt. De andre gange har jeg "fået lov" til at blive hjemme til stingene var fjernet ..... men denne gang syntes min inspektør at jeg godt kan gå på job. Da jeg har 2 håndarbejdstimer til at starte med torsdag, var mine timer "omlagt" , så jeg istedet var vikar i en 8. klasse - puuuh
Så havde jeg to specialtimer - og hele tiden skal man passe på, at der ikke er nogen børn som støder ind i en . Det sjoveste var nu, da min inspektør spurgte hvorfor hele hånden var bundet ind, når jeg nu "kun" var opereret ved tommelfinger"roden" ..... kunne altså ikke lade være med at grine ....
tja - det er jo nok fordi der er gevaldige hævelser og for at støtte hånden ..... altså
... det er nu man har lyst til at sige "MÆND".
Men var mega glad for at se unger og kollegaer igen - og mit dejlige PIGEhåndarbejdshold kom også og fortalte hvad de havde nået ..... de er SÅ søde. Håndarbejdstimer er bare de bedste undervisningstimer
.... og så musik ... og special og og og 
Men var mega glad for at se unger og kollegaer igen - og mit dejlige PIGEhåndarbejdshold kom også og fortalte hvad de havde nået ..... de er SÅ søde. Håndarbejdstimer er bare de bedste undervisningstimer
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Dejligt at høre at du har haft en god dag på jobbet..
Det må være fedt at undervise i håndarbejde.. det var en af mine ynglings fag i skolen
Det må være fedt at undervise i håndarbejde.. det var en af mine ynglings fag i skolen
Knus fra Katja
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Dejligt at høre at det går bedre (selvom din inspektør mangler lidt indsigt og empati ) 
ja nu til dags er man ikke syg hvis man er syg. eller ligger på hospitalet. nu skal man jo holde ved tilknytningen til arbejdspladsen. Ja det kan da være helt find nole gange men andre gange skal man nu lige have lov til at komme sig. Håber at du klare at være på arbejde med din finger. god arbejdslyst. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
