Side 1 af 1

røde krydser

: tors 18. nov 2010 15:24
af lisbeth
Mange gange idag er der røde krydser der hvor nogen har sat et billede eller smilies ind når jeg skal læse et indlæg ,er der andre der er udsat for det samme herinde :doh: :doh: :doh:
Jeg har trykket på det røde kryds og vis billed men der sker nada

Re: røde krydser

: tors 18. nov 2010 16:02
af BlueRaven
lisbeth skrev:Mange gange idag er der røde krydser der hvor nogen har sat et billede eller smilies ind når jeg skal læse et indlæg ,er der andre der er udsat for det samme herinde :doh: :doh: :doh:
Jeg har trykket på det røde kryds og vis billed men der sker nada
Jeg ved DropBox-billedhosting, har gang i et eller andet bøvl i dag, men de skal nok få det løst inden længe - og så kommer alle billederne igen. Det er ikke din comp eller forbindelse, der fejler noget ;)-
Billede

Billede

Re: røde krydser

: tors 18. nov 2010 16:41
af rumlebumle
Jeg har også haft røde krydser og har det til dels også stadig ved nogle indlæg, så det er ikke kun hos dig.

Re: røde krydser

: tors 18. nov 2010 18:10
af tullen72
Og jeg kan slet ikke se de malerier BR har lagt ind..Øv :(-

Re: røde krydser

: tors 18. nov 2010 18:58
af lisbeth
Så er jeg mere rolig :clap:

Re: røde krydser

: tors 18. nov 2010 19:03
af BlueRaven
tullen72 skrev:Og jeg kan slet ikke se de malerier BR har lagt ind..Øv :(-
Det lader til de er oppe at køre igen (hvis du altså kan se den lille blåravn herunder)

Billede