Piberygning

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Manden er ude til et mesterskab i langtids piberygning og har lige ringet at han er blevet Næstveds mester i langtids piberygning med 2t 57min på 3 gr tobak og 2 tændstikker og der var 14min til nr 2 så han er pavestolt .Vi har også været rundt i verden hvor han blev bl.a nr 2 i Rusland til verdensmesterskabet men blev slået med 1 min af en italiener og han blev også Danmarksmester for 3 år siden ,så jeg syntes lige jeg ville prale lidt :)) :dance: :clap:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Ja, det kan du også roligt prale med, det er da ret blæret... Synes, det er fascinerende at der kan holdes ild såå længe.
Tillykke med ham :ymparty:
Bettina
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Hils og sig tillykke. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
det er noget vild, da jeg røg kune jeg ikke engang holde ild i en pibe i mer en et minut. og min mand der var piberyer siger også at det er for vildt. så tillukke med ham.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
SÅDAN RUDI!!!

Tillykke med ham, det er fandme godt gået.. :dance:
Eva1950
Opal
Opal
Stort TILLYKKE med manden og hans pibe
godt OSET ^:)^ ^:)^ ^:)^

Hils ham og ønsk tillykke
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Så er han lige kommet hjem og havde 3 flotte piber 1 fl whiskey og en stor pokal og masse tobak og det var ikke Næstved mesterskabet men Sydsjællandsmesterskab han vandt og han kan slet ikke få armene ned og vi skal snart til Danmarksmesterskab i Kbh og så må vi se hvordan det går det :-D
Billede I LOVE CATS
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
tillykke
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Hej Lisbeth,

Hils Rudi mange mange og sig tillykke :clap: :clap: , det er sørme sejt røget, men lad nu være med at fejre det for meget så går det bare sådan her :obscene-drinkingdrunk:
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Vildt sejt!! Da jeg var lille var min far også med i sådan et. Han røg ud efter 30sek, hvor efter jeg højt råber; "Har far vundet nu??" og hele salen bryder sammen i grin. Far fik dog en trøste præmie =))
Besvar