Piberygning
Redaktør: rumlebumle
Manden er ude til et mesterskab i langtids piberygning og har lige ringet at han er blevet Næstveds mester i langtids piberygning med 2t 57min på 3 gr tobak og 2 tændstikker og der var 14min til nr 2 så han er pavestolt .Vi har også været rundt i verden hvor han blev bl.a nr 2 i Rusland til verdensmesterskabet men blev slået med 1 min af en italiener og han blev også Danmarksmester for 3 år siden ,så jeg syntes lige jeg ville prale lidt

- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Ja, det kan du også roligt prale med, det er da ret blæret... Synes, det er fascinerende at der kan holdes ild såå længe.
Tillykke med ham
Tillykke med ham
Bettina
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Hils og sig tillykke. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
det er noget vild, da jeg røg kune jeg ikke engang holde ild i en pibe i mer en et minut. og min mand der var piberyer siger også at det er for vildt. så tillukke med ham.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
SÅDAN RUDI!!!
Tillykke med ham, det er fandme godt gået..
Tillykke med ham, det er fandme godt gået..
Så er han lige kommet hjem og havde 3 flotte piber 1 fl whiskey og en stor pokal og masse tobak og det var ikke Næstved mesterskabet men Sydsjællandsmesterskab han vandt og han kan slet ikke få armene ned og vi skal snart til Danmarksmesterskab i Kbh og så må vi se hvordan det går det 
-
smykke damen
- Smaragd

- Indlæg: 197
- Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
- Geografisk sted: Vester Åby
- Kontakt:
tillykke
Hilsen Smykke damen
Hej Lisbeth,
Hils Rudi mange mange og sig tillykke
, det er sørme sejt røget, men lad nu være med at fejre det for meget så går det bare sådan her 
Hils Rudi mange mange og sig tillykke
Vildt sejt!! Da jeg var lille var min far også med i sådan et. Han røg ud efter 30sek, hvor efter jeg højt råber; "Har far vundet nu??" og hele salen bryder sammen i grin. Far fik dog en trøste præmie 

