Sne

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
I går var det min tur til at være i Bilka.De havde tilbud. Ti poser for 25 kroner, Det var jo rigtigt, rigtigt billigt så jeg blev da lige nødt til at købe 20 poser.
Og nej. Det er ikke perler vi snakker om, det er blomsterløg.
Jeg kunne godt se at de jo skulle sættes rimeligt hurtigt. I går havde jeg jo så imidlertid gået rundt i Bilka, og alle gå-ressourcerne var brugt for den dag (det er det der med de der spastiske lammelser i benene. De betyder at jeg bliver rimeligt træt af at gå, og specielt det der med en tur hen af en ujævn græsplæne var ligesom ikke muligt.)
Det var jo så i dag der skulle sættes blomsterløg.
Ha, ha, ha...
Hvem er det lige der prøver at grave sig igennem et lag sne for at sætte blomsterløg?
Det bliver i alle tilfælde ikke mig!
Jeg gider bare ikke sne. Jeg plejer at fortælle alle der gider høre på det, at jeg er vild med sne, og jeg må konstatere at det er første gang i mit liv at jeg er træt af sne allerede fra dag 1. Jeg har en eller anden fornemmelse af at det hænger en anelse sammen med de der fuldstændigt vanvittige mængder og perioder der var med sne sidste år.
Jeg vil ha´tøvejr så jeg kan få sar alle mine blomsterløg. :-l
Carpe diem!
Mkh. PIa
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Jeg ønsker dig hermed tøvejr til dine blomsterløg ......
Jeg synes heller ikke det er sjovt, at der allerede kommer sne. Har en husbond som er Brolægger - og han gik hjemme rigtig MANGE måneder sidste år pga vejret .... og forrige år - og så er der ikke mange måneder tilbage til at tjene en "ordentlig" årløn ..... Så kære sne ... kom lige omkring jul/ nytår og så må du gerne forsvinde igen .... :hand:
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Ja det er lidt umuligt at sætte blomsterløg ned i det her vejr. Men det var nok derfor de var på tilbud. Du må vente til i næste uge og se om det bliver bedre. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar