Miska > Hvis du ser tråden, kan du så huske hvor du har købt dem?
Hjææææælp (shell pearls)
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg købte nogle lækre perler hos Miska og da min mor så dem var hun helt vild med farverne så jeg vil lave et sæt med nogle af dem men jeg kan ikke finde dem i de farver nogle steder i verden (har både kigget på div. Danske billige og dyre netbutikker og søgt på Ebay). Hvor finder man disse perler som jeg tror er shell pearls???

Senest rettet af Charlottes ons 15. dec 2010 16:54, rettet i alt 1 gang.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

Tak for svaret
men hende kiggede jeg hos forleden og hun har slet ikke nogen der er facettede (og heller ikke andre i de farver). 
Er det peacock?? Dem har jeg nogle af fra Ravstedhus i facet.
-
Charlottes
- Opal

Tak for hjælpen, men jeg købte nogle strenge ferskvandsperler hos Tomato igår der passer til i farven. Så dem må jeg mikse dem med så det bliver et pænt sæt. 
Ps. Jeg er ikke til ravstedhus for jeg bryder mig ikke om deres hjemmeside. De fleste af billederne er så små at du ikke kan se dem medmindre du klikker dig ind på hvert eneste vare, plus den jo ikke er delt op, så hvis du kigger på strenge er der utallige sider man skal se igennem. Det gider jeg ikke spilde min tid på.
Ps. Jeg er ikke til ravstedhus for jeg bryder mig ikke om deres hjemmeside. De fleste af billederne er så små at du ikke kan se dem medmindre du klikker dig ind på hvert eneste vare, plus den jo ikke er delt op, så hvis du kigger på strenge er der utallige sider man skal se igennem. Det gider jeg ikke spilde min tid på.
Charlottes skrev:Tak for hjælpen, men jeg købte nogle strenge ferskvandsperler hos Tomato igår der passer til i farven. Så dem må jeg mikse dem med så det bliver et pænt sæt.
Nej jeg glemte du ikke lige kommer til deres butik
-
Charlottes
- Opal

Det kan jeg godt forstå du gør (handler i deres butik istedet for deres webbutik). Jeg lurede lige derinde men aner ikke hvad jeg skal søge efter og selvom jeg prøvede at kigge lidt her og der, så kunne jeg ikke finde dem. Ved du hvad de kalder dem?
Nej det gør jeg faktisk ikke. Jeg fandt dem bare på hylderneCharlottes skrev:Det kan jeg godt forstå du gør (handler i deres butik istedet for deres webbutik). Jeg lurede lige derinde men aner ikke hvad jeg skal søge efter og selvom jeg prøvede at kigge lidt her og der, så kunne jeg ikke finde dem. Ved du hvad de kalder dem?
-
Charlottes
- Opal

Helt ok. Nu har jeg jo også købt ferskvandsperlerne så pyt. 
Det lykkedes mig at finde lidt på ebay under faceted pearls, men der er ikke mange at vælge imellem
http://jewelry.shop.ebay.com/i.html?_nk ... m270.l1313
http://jewelry.shop.ebay.com/i.html?_nk ... m270.l1313