Igen lidt forskelligt fra mig af...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede
Ja, det var en ordentlig portion - og så er det ikke engang det hele - men det er jo noget tid siden jeg har postet billeder her. Jeg har brugt thumb-nail billeder - hvis I klikker på dem kan I se dem i større format. ;)-
Senest rettet af boots søn 19. apr 2009 16:09, rettet i alt 1 gang.
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hvor er de flotte hverisær :clap: men det armbånd med de blå ringe må jeg simpelhen bare eje :-o så det vil jeg gerne købe Boots og du har jo mit mål om håndledet 17cm men (gerne lidt løst)17 1%2cm hvis det kan lade sig gøre :-* de runde ringe der er i de sæt med de røde og grønne perler hvor har du købt dem :clap: ;)-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Hov - det glemte jeg at skrive - det er dukke halskæder på de 2 billeder dér... Men jeg kan da lige måle - tror dog de bliver for små - og jeg har ikke flere af de ringe. Ringene jeg har brugt til dem med de røde og grønne perler er bare almindelige jumpringe - lidt store i det - som er samlet så de ligner en knude. Jeg tror disse er købt på eBay; men det er længe siden...

Tilføjet: det blå er kun 14cm og det lavendel farvede er 15cm.
Senest rettet af boots søn 19. apr 2009 15:57, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Øv øv så er de nok for små , :(( men de er rigtig flotte og rigtig flot lavet det hele :clap:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Tak, Lisbeth. :-D
Billede
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Wow, wow, wow, Boots, hold da op hvor er det bare flotte ting, du er skisme da bare dygtig. :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: :ymhug: :x-
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Det er bare utroligt hvad du kan lave ud af "bare" ringe! Super flot!

Har du prøvet at skifte velur dug til noget andet? ;;)
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Tak skal I have.

Haha - dugen var det eneste der lige var i nærheden; men jeg ved godt mine 'fotografiske evner' kan bruge lidt 'update'... =)) - og også mit fotografi apparat... *lol*
Billede
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
jeg kunne helt vild godt tænke mig at lærer at lave de der runde der er på det grønne og orange de er vild flotte..
og ja det hele er flot.. ;)
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Der er såmænd ikke så meget at lære. Først skal du have fat i nogen åbne jumpringe. Så lukker du den første. Sæt så en ring sammen med den første og luk den. Læg den anden ring oven på den første. Tag endnu en ring og før den gennem begge ringe - og luk den. Læg alle 3 ringe oveni hinanden. Ring nr. 4 føres igennem de 3 ringe osv... :-D Når du har dét antal du ønsker sætter du en mindre ring gennem alle de andre - og sætter den på ørekrog eller sæt 2 ringe i så du kan sætte den i et armbånd. Kan også bruges som charms.

Iøvrigt er armbåndet ikke med orange; men røde perler. Det er bare blitzen der laver tricks. :)
Billede
Besvar