Tak for de pæne ord, Butler, ja, er de ikke smukke, jeg blev også så forelsket, da jeg så dem. Det er Peridot jade, og berry quartz, og jeg har bestilt hjem, jeg regner med at de kommer sidst på ugen.
lene skrev:Tak for de pæne ord, Butler, ja, er de ikke smukke, jeg blev også så forelsket, da jeg så dem. Det er Peridot jade, og berry quartz, og jeg har bestilt hjem, jeg regner med at de kommer sidst på ugen.
Tak, for de pæne ord, Havfrue, jo jeg eksperimenterer lidt, og det er ligesom at når man ser perlerne så kan man nogen gange se en kæde for sig, og så vupti, så blev det den.
Og ja, Camilla, jeg kan godt sige at de er lækre, jeg bestilte en streng til at starte med, man kunne ikke rigtig se ud fra billedet hvad farven var, de skrev godt nok grøn, meeeen, den så ikke særlig grøn ud, men det er da dejligt når man bliver positivt overrasket.
Jeg havde også gæster her i eftermiddag, og der kunne jeg også godt have solgt mine egne, men nej, dem vil jeg selv beholde, så jeg håber at de andre kommer sidst på ugen, sammen med meget andet spændende.
ej hvor sjovt jeg er også bare helt vild med de grønne så jeg bliver desværre til at gå ind på din hjemmeside når de kommer..
jeg tør nemlig ikke gå i gang med at bestille for så tror jeg det kommer til at gå helt glat..