Er der nogen, som har set/fået nyhedsmail fra FMG og set de sløjfer som er i nogle af de øreringe, som er vist.
Nogen der ligger inde med nogle stykker, som jeg evt. kunne købe.
sløjfer
Redaktør: rumlebumle
-
dimsedutten
- Smaragd

- Geografisk sted: Frederiksberg
Ja måske Lene kunne det. Jeg har købt nogle hos Lene men dem forstår jeg ikke at bruge. Synes øjes sidder i den forkerte ende HI HI HI men disse er også helt anderledes og kan bruges med perlestav.
Jeg har fået nogle sløjfer hjem, men de er samme princip som de andre jeg har i shoppen, men de er lige nu til optælling, jeg har lavet et par øreringe med dem og sat sløjfen i en oring lige under øreringen, og så lavet en perle, med en perlestilk i til at hænge under sløjfen, det ser rigtig sødt ud, jeg skal se om jeg kan nå at tage billeder af dem snart.
Sløjferne ser sådan ud

Sløjferne ser sådan ud

De er rigtig søde Lene og kan godt bruges, ---- bare ikke lige til det jeg skulle, men helt sikkert til andre øreringe.
Den anden sløjfe kan nemlig få perlen helt op så den sidder fast under sløjfen, men skal helt sikker have nogle af disse også til nogle andre.
Den anden sløjfe kan nemlig få perlen helt op så den sidder fast under sløjfen, men skal helt sikker have nogle af disse også til nogle andre.