Så lykkedes det endelig! Vi har købt hus... Det er vores første, så vi er selvfølgelig rigtig spændte og glade. Jeg får mit helt eget smykkerum, med masser af plads og vi får i det hele taget MASSER af plads... Huset er 154kvm (Skal siges vi har boet på ca. 60kvm indtil nu)
Her er det så Udvendigt er det fint og velholdt, men der skal laves lidt indenfor. Men det klare vi med tiden..
Tillykke Camilla. Det bliver vel nok dejligt for dig med et smykkerum. Jeg har også mit værelse, og det er så rart bare at kunne lukke døren
Det ser da rigtig fint ud huset, og kan godt forstå I er glade
Rigtigt meget tillykke.
Jeg vil bare advare mod en ting! Jo mere plads man får, jo flere ting forekommer en at være fuldstændigt uundværlige, og indenfor et stykke tid mangler man plads igen.
Tro mig - jeg taler af erfaring - jeg bor sammen med min datter i et hus på 180 m2 og jeg mangler stadig plads. Det kan man jo ikke engang være bekendt at sige, vel?
vi har netop gjørt omvend... flyttet fra en dejlig stor hus på 120 m2 til 55 m2, det var ikke nemt!!!! havde min egne smykkeværelse og nu har jeg en bord i køkkenet og 5 kasser som jeg ikke har plads til.