Jeg vinder ellers meget sjældent men i denne måned har jeg vundet:
*2 valgfrie produkter fra Trevano (certificeret økologisk hudpleje fra England)
* 1 x helkropsmassage
OG i dag er jeg blevet vinderen af
* En lækker kjole fra http://www.traasdahlcph.dk til en værdi af 1549,-
Alt via Facebook.
Nu venter jeg bare på, at de ringer fra klasselotteriet, at jeg har vundet den STORE gevinst


LOKE'S GHOST