Heldet er med mig :)

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg må altså lige dele med jer, hvor heldig jeg har været...
Jeg vinder ellers meget sjældent men i denne måned har jeg vundet:
*2 valgfrie produkter fra Trevano (certificeret økologisk hudpleje fra England)
* 1 x helkropsmassage
OG i dag er jeg blevet vinderen af
* En lækker kjole fra http://www.traasdahlcph.dk til en værdi af 1549,-

Alt via Facebook.

Nu venter jeg bare på, at de ringer fra klasselotteriet, at jeg har vundet den STORE gevinst ;)-
Bettina
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Nice, send lige lidt held op til mig i det snedækkede Sulsted :-) Kunne godt bruge det.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
pias
Rubin
Rubin
Indlæg: 266
Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Geografisk sted: Dragør
Tillykke, tillykke, tillykke og et forskudstillykke med den der klasselotterigevinst. (Så tror jeg altså for alvor at jeg bliver misundelig)
Carpe diem!
Mkh. PIa
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Ej hvor er du heldig. STORT TILLYKKE herfra. :ymhug:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
:laughing-lettersrofl: :law-policeblue: Tillykke
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Hvor er du heldig og stort tillykke
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Ja, tak føler mig sandelig også heldig.. Skal nok sende noget jeres vej :-D
Bettina
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Stort tillykke [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Og skal nok skrive når heldet er kommet denne vej :dance:
Hilsen Eva1950
Bæk
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 134
Tilmeldt: søn 10. okt 2010 08:44
Geografisk sted: Varde
flot kjole stort tillykke....................
Besvar