Krisehjælp - Blogspot ....

Driller teknikken, er det her du kan finde råd og vejledninger eller stille spørgsmål om den digitale verden.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Rosenbak > Jeg har ikke forklaret mig tydeligt nok så derfor hendes gode og venlige pap forklaring ikke virker ved netop vores problem ;;)
Men jeg har ikke opgivet ;)-
Bettina
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så burde i have en mulighed der hedder "rediger side" når i står inde på den side I gerne vil skrive noget på. Jeg ved ikke hvordan blogger var før i tiden, så de må jo have konverteret det over til noget underligt noget. Kan godt være jeg er nødt til at se hvordan jeres "design side" ser ud, når I er lokket ind for at kunne hjælpe jer yderligere.

Umiddelbart fungere blogger nemlig ikke sådan at man kan lave underside, sådan meget nemt i hvert fald. Og da jeg ikke har prøvet den gamle version, er det lidt svært for mig at gennemskue, hvordan jeres version virker nu.
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Danagonia > har du set min blog ? Jeg har den nye version.
Det er let, at lave "undersider" og vi kan også redigere.... men jo netop det vi ikke vil...
Vi vil have det sådan, at vi kan skrive "Nyt indlæg" på alle siderne, for mit vedkommende 3 stk.. og pt. kan jeg kun på den 1./startsiden..

Jeg vil prøve, at skrive til "BloggerHjælp"

;;)
Bettina
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
FrkBettina skrev:Danagonia > har du set min blog ? Jeg har den nye version.
Det er let, at lave "undersider" og vi kan også redigere.... men jo netop det vi ikke vil...
Vi vil have det sådan, at vi kan skrive "Nyt indlæg" på alle siderne, for mit vedkommende 3 stk.. og pt. kan jeg kun på den 1./startsiden..

Jeg vil prøve, at skrive til "BloggerHjælp"

;;)
Hm... Forstår ikke, at I ikke bare har en rediger side nederst på jeres underside. De kan godt være meget små og svære at få øje på.
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
JAMEN, DET HAR VI OGSÅ :D men ikke det vi vil, som skrevet i forrige indlæg Billede
Bettina
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
FrkBettina skrev:JAMEN, DET HAR VI OGSÅ :D men ikke det vi vil, som skrevet i forrige indlæg Billede
Ok nu er jeg med. Hvorfor skal det være et nyt indlæg?? Kan I ikke bare skrive videre på det gamle, hvis i trykker rediger??????????
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Fordi, det er lidt smartere og lettere at styre end en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang blogside... så kan andre jo også kommentere for hvert indlæg osv osv.. ;;)
Bettina
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
FrkBettina skrev:Fordi, det er lidt smartere og lettere at styre end en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang blogside... så kan andre jo også kommentere for hvert indlæg osv osv.. ;;)
Hm... Hvordan lavede i undersiden til at starte med?? Er det en gadget eller et design vald når i starter bloggen??
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Det gør man under :
1. Nyt indlæg
2. Redigere sider
3. Ny side

Man kan tilføje op til 10 separate sider. ;;)
Bettina
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Burde man så ikke bare kunne gå ind på:
2. Redigerer sider?

Skrevet af en der intet har forstand på det.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar