Vil lige fortælle hvorfor I ikke vil høre så meget fra mig fremover herinde
Jeg har været og er stadigvæk rigtig glad for dette forum men har lige pt fået nok.
Jeg ønsker ikke at blive beskyldt for at have dårlig stil og være " efter " nogen herinde.
Ligeledes er jeg bestemt ked af at have lavet DÅRLIG STEMNING herinde for jeg.
Mener bestemt ikke, at jeg ikke respekterer andre. Tværtigmod er det mit livssyn at have respekt for andres meninger og livsværdier, men vil så til gengæld også selv respekteres for mit grundindstillinger,værdier og meninger.
Dette udspringer selvfølgelig af at jeg offentliggjorde den besked, som blev sendt til mig.
som jeg skrev blev det gjort fordi jeg syntes det var synd at Charlotte var blevet ked og misforstået et indlæg som hun havde skrevet om sig selv og som jeg syntes var god humor.
Håber ikke dette bliver slettet af adm.
Vil trække mig lidt tilbage
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
For det første er det igen dårlig stil at nævne andres navne i forbindelse med sådan et indlæg, men ok...
Jeg misforstod åbenbart helt et indlæg fra dig i en anden tråd og det spurgte jeg dig om privat. Privat fordi jeg netop syntes det ville ødelægge stemningen herinde hvis jeg skrev sådan noget offenligt. Du valgte så at offenliggøre den private besked, hvilket er total dårlig stil OG er at ødelægge stemningen. Det er ikke ok når jeg netop ville tage den privat (og endda havde forklaret dig hvorfor). Derfor bad jeg indtrængende Lotte om at slette dit indlæg (og det Camilla havde nået at svare med på det du havde skrevet) så vi igen kunne tage den privat os to. Jeg skrev til dig. Du skrev til mig og så var der ligesom ingen grund til at koge suppe på den længere (hvilket jeg også skrev til dig i min besked inden du svarede).
At du vælger at trække dig fra forummet er op til dig. Jeg synes ikke der er nogen grund til det. Forummet er stort nok til os begge, men det er jo dit valg.
Jeg misforstod åbenbart helt et indlæg fra dig i en anden tråd og det spurgte jeg dig om privat. Privat fordi jeg netop syntes det ville ødelægge stemningen herinde hvis jeg skrev sådan noget offenligt. Du valgte så at offenliggøre den private besked, hvilket er total dårlig stil OG er at ødelægge stemningen. Det er ikke ok når jeg netop ville tage den privat (og endda havde forklaret dig hvorfor). Derfor bad jeg indtrængende Lotte om at slette dit indlæg (og det Camilla havde nået at svare med på det du havde skrevet) så vi igen kunne tage den privat os to. Jeg skrev til dig. Du skrev til mig og så var der ligesom ingen grund til at koge suppe på den længere (hvilket jeg også skrev til dig i min besked inden du svarede).
At du vælger at trække dig fra forummet er op til dig. Jeg synes ikke der er nogen grund til det. Forummet er stort nok til os begge, men det er jo dit valg.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlotte din mening er total dårlig stil - at jeg ødelægger stemningen herinde - er efter dig osv.
Du skal bare vide, at jeg er voksen nok til dialog, men da du kun ønsker den gennem Pb hvor du så kan " svine " mig til, så andre ikke kan se det, det tolererer jeg ikke. Og jeg føler mig virkelig ramt, når du pålægger mid disse egenskaber
Du skal vide at det er mit liv for kort til.
Du skal bare vide, at jeg er voksen nok til dialog, men da du kun ønsker den gennem Pb hvor du så kan " svine " mig til, så andre ikke kan se det, det tolererer jeg ikke. Og jeg føler mig virkelig ramt, når du pålægger mid disse egenskaber
Du skal vide at det er mit liv for kort til.
Senest rettet af butler man 13. dec 2010 14:02, rettet i alt 1 gang.
øv hvad der som sker det her lyder ikke godt. Og jeg mener da at der er plads til os alle også når vi ikke er enige , så Edith jeg er meget ked af at læse at du ikke har lyst til at være her inde mere. nu hved jeg ikke hvad der er der har udløst jeres uenighed så det verken kan eller vil jeg blande mig i . Men det er jo netop her inde at der er højt til loftet og plas til alle . knus til jer bege.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Jeg synes personligt også det ville være trist hvis du trækker dig tilbage, der skulle da gerne være plads til os allesammen til trods for uoverensstemmelser. Jeg ville ønske jeg kunne sige noget fornuftigt, men jeg vælger også ikke at blande mig i pågældende sag.

- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Jeg synes også der er synd du trækker dig, der er plads til alle trods forskellige meninger.
![smilie_xmas_097 [smilie=smilie_xmas_097.gif]](./images/smilies/smilie_xmas_097.gif)
![smilie_xmas_097 [smilie=smilie_xmas_097.gif]](./images/smilies/smilie_xmas_097.gif)
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Charlottes
- Opal

Butler > Du ville have det offenligt. Her er ALT hvad der er foregået privat og så kan I andre danne jer jeres egen mening for hvis der er noget jeg ikke har gjort, så er det at svine nogen til:
Her er hvad der stod i den oprindelige "min kommende hund" tråd:
Her er hvad der stod i den oprindelige "min kommende hund" tråd:
Og her er alle de private beskeder der er sendt frem og tilbage i denne rækkefølge:butler skrev:Camilla > Det kan godt være at jeg nogen gange er strid, men jeg er ikke en gris.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Charlottes skrev: Jeg havde skrevet det offenligt men jeg synes vi skal tage den privat istedet da der ikke er nogen grund til at ødelægge de andres humør.
Hvad skal de grinende smileys betyde Butler??? Hvis du mente jeg var et svin, fint. Men du aner ikke hvordan jeg spiser eller hvor rent/beskidt jeg og mit hjem er da du aldrig har mødt mig og jeg vil absolut ikke kalde mig selv en gris. Så hvad er det du mener med dem???
Butler havde så valgt at sætte min første private besked ind i tråden, og havde skrevet til jer alle så I kunne se hvad hun mente og at jeg havde misforstået det. Det brød jeg mig ikke om så jeg bad indtrængende Lotte om at slette beskeden og det var hun så sød at gøre. Jeg ville have det slettet netop fordi jeg ikke gider alt dette pjat da det jo ødelægger stemningen. Jeg kan ikke gengive Butlers indlæg i tråden da den jo er slettet men her er hvad jeg skrev til hende idag da jeg så det:butler skrev:Hej Charlotte.
Jeg forstår slet ikke hvad du mener.
De skraldgrinene smileys betød blot, at jeg syntes det var så dejligt med en god humor i forhold fra dig.
Jeg må sige at jeg ikke forsår hvad der sker, men skal gå ind og skrive at det ikke var noget ondt i det, og det må andre bestemt ikke tro.
KH
Edith
Charlottes skrev:Jeg har bedt Lotte om at slette dit og Camillas sidste indlæg i tråden. Det har jeg gjort fordi det ikke er ok at offentliggøre noget som jeg skrev privat til dig. Det er virkelig dårlig stil Butler. Det er med til at ødelægge stemningen herinde og det er der ingen grund til.
Jeg føler at du har været efter mig de sidste dage og når du så tager mit indlæg uden mine smileyer og laver smileyer der griner så vildt at de ruller rundt på gulvet af grin og du ikke engang skriver noget i indlægget, så kan jeg kun forstå det som en fornærmelse mod mig. Hvis du havde taget mine smileyer med eller i det mindste skrevet god humor (eller noget ala), så havde det været noget andet men det gjorde du ikke. Jeg har forstået at det ikke var sådan du mente det, så lad os komme videre i livet og lade være med at koge mere suppe på den.
Ha en god dag.
Jeg valgte ikke at svare på Butlers besked da jeg ikke så nogen grund til at blive ved og jeg nu troede at alt var ok. Det var indtil jeg så denne tråd. Når Butler vælger at skrive mit navn og skrive at jeg har svinet hende til, så bliver jeg nødt til at forsvare mig. Og det har jeg så gjort med dette indlæg selvom det er vildt dårlig stil at lægge de private beskeder herind.butler skrev:Har faktisk ikke lyst til at kommenterer på det,men gør det alligevel.
Dårlig stil eller hvad. Jeg forstår det ikke, og tænker måske også lidt på dårlig stil fra anden side i andre indlæg. Det er ok med mig at indlæggene slettes, men så må man også selv kikke indad og tænke over hvad man selv skriver engang imellem.
Fremad er ok for mig, og jeg tror nu ikke det har givet dårlig stemning, men jeg offentliggjorde det fordi jeg faktisk kom til at tænke på om andre også syntes det var forkert og derfor gav dig en undskyldning.
Mente andre også godt måtte se, at du var ked af det, og så vil jeg bare lige sige, at jeg bestemt ikke er " efter dig " men jeg har nok en lidt andet livsindstilling og andre meninger end du måske har, og det må man vel godt have.
Je respekterer andres livsværdier, indstillinger og meninger men vil så også have lov til at have mine.
Andet har jeg faktisk ikke at sige.
Edith
Senest rettet af Charlottes man 13. dec 2010 14:25, rettet i alt 2 gange.
gad hvide hvad der er sket? Hjortebæ, ærlige meninger eller linke til andres billeder??
Never mind
bliv Butler, jeg vil savne dig og din humor, hvis du går.
jeg ved man kan få forum-forstoppelse og forum-fnidder, men så tag en pause og kom hurtigt tilbage.
![xmasruinedf [smilie=xmasruinedf.gif]](./images/smilies/xmasruinedf.gif)
Never mind
bliv Butler, jeg vil savne dig og din humor, hvis du går.
jeg ved man kan få forum-forstoppelse og forum-fnidder, men så tag en pause og kom hurtigt tilbage.
LOKE'S GHOSTCharlotte - Du skal vide at jeg ikke har skrevet noget andre ikke må se. 
-
Charlottes
- Opal

Jeg har heller ikke skrevet noget som andre ikke må se. Jeg gad bare ikke have det ud pga den nu manglende gode stemning. Men når du skriver at jeg har "svinet dig til" så må jeg jo vise at jeg ikke har gjort det.