Halløj derude.....

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

RUMLE
Perle
Perle
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 21. apr 2009 11:20
Ja, så må jeg vist hellere melde mig på banen. Jeg er en perle-narkoman på snart 30 år.
Håber at kunne finde inspiration, få og være til hjælp, og ellers bare hygge mig......

:-h :-h :-h :-h :-h :-h

RUMLE
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hej Rumle.

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum. @};- @};- @};-

Jeg håber at du må blive glad for at være her. :)- Her er plads til alle, og der er en masse søde perlepiger der er klar til at hjælpe hvis du har spørgsmål, så bare spørg løs. :D
Vi har løbende konkurrencer, med flotte præmier. B-) og det er rigtig sjovt at være med.
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og velkommen....ung eller ...har ingen betydning her, det er da kun godt men en erfaren perlenarkoman.....du har sikkert en masse guldkorn i ærmet og vi ser selvf. meget gerne hvad du går rundt og nusser med ;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Hejsa og velkommen til dette super dejlige forum og du skal bare spørge løs og jeg glæder mig til at se hvad du evt laver af forskellige hobbyer ;)-
:text-welcomeconfetti:
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Hej og hjertelig velkommen her ind på dette dejlige forum. :happy-wavemulticolor: :text-welcomeconfetti: Glæder mig til at se hvad du laver og vi er gode til at hjælpe hianden men posativ og konstraktive tilbagemellinger i en god tone. Vi lære mest af at vi alle er ærlige omkring det vi ser her inde . Så her der ikke nogen dårlige svingninger hvis man ikke lige kan lide det vi andre laver ,men man skal kunne fortælde hvad det er man ikke kan lide og det i en god tone. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
hjertelig velkommen :ymhug:
Besvar