Håber at kunne finde inspiration, få og være til hjælp, og ellers bare hygge mig......
RUMLE
Redaktør: rumlebumle
Glæder mig til at se hvad du laver og vi er gode til at hjælpe hianden men posativ og konstraktive tilbagemellinger i en god tone. Vi lære mest af at vi alle er ærlige omkring det vi ser her inde . Så her der ikke nogen dårlige svingninger hvis man ikke lige kan lide det vi andre laver ,men man skal kunne fortælde hvad det er man ikke kan lide og det i en god tone. 