Kære Julemand
Redaktør: rumlebumle
Nu nærmer julen sig jo med hastige skridt... Hvad håber I allermest julemanden har lagt under træet i år??
Der er da kun fire ting der dutter...Danagonia skrev:Nu nærmer julen sig jo med hastige skridt... Hvad håber I allermest julemanden har lagt under træet i år??
Værktøj, penge til værktøj, sølv i rå mængder eller et talent som dit
Hvad for noget værktøj er så det?? Du må da eje stortset ALTBlueRaven skrev: Der er da kun fire ting der dutter...
Værktøj, penge til værktøj, sølv i rå mængder eller et talent som dit![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg ønsker mig smykkebøger
Har lavet verdens længste ønskeseddel på Barnes and nobel.
Nummer 1 på den, er denne her:

Synes hendes skulpture er helt fantastiske, så det er et lille inspirationsværk
Hvis vi havde uannede mængder af penge, så ønskede jeg mig også Canon Eos 500d

Og en rigtig tung messing hammer, til at stemple med

Nummer 1 på den, er denne her:

Synes hendes skulpture er helt fantastiske, så det er et lille inspirationsværk
Hvis vi havde uannede mængder af penge, så ønskede jeg mig også Canon Eos 500d

Og en rigtig tung messing hammer, til at stemple med

Jeg ønsker mig helt vildt et D&G ur, men det er noget dyrt så der bliver jeg godt nok overrasket hvis det ligger under træet.
Ellers ønsker jeg mig en pizza saks, et mandolinjern,den sidste nye bog af Jussi Adler-Olsen, og sengetøj, men ellers bliver jeg da glad for hvad end jeg får, for jeg elsker gaver, både at give, og få.
![santa3 [smilie=santa3.gif]](./images/smilies/santa3.gif)
Ellers ønsker jeg mig en pizza saks, et mandolinjern,den sidste nye bog af Jussi Adler-Olsen, og sengetøj, men ellers bliver jeg da glad for hvad end jeg får, for jeg elsker gaver, både at give, og få.
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
ja jeg ønsker mig en tur til en skønheds salon da jeg ser gammel og træt ud i denne mørke tid
Susanne![smilie_xmas_097 [smilie=smilie_xmas_097.gif]](./images/smilies/smilie_xmas_097.gif)
Susanne
![smilie_xmas_097 [smilie=smilie_xmas_097.gif]](./images/smilies/smilie_xmas_097.gif)
-
Love-Shopping
- Opal

Min ønskeseddel har været ganske simpel og kedelig i år, jeg har kun ønsket mig gavekort til Imerco - Jysk og til en bestemt tøj butik i vores by..
Knus fra Katja
Jeg ønsker mig mange personlige ting. Ny føntøre, duftevand undertøj og tøj , og sko. Men min mand vil helst se om han ikke selv kan hitte på noget, og det plejer han at være god til. og gaver er dejlige uanset om man får det man ønsker eller ikke viste at man ønskerde sig. det er meget sjældent at jeg har været ude og bytte noget af det som min mand og børn har købt, og det er nok fordi de kender mig.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Her hos os gir vi ikke hinanden julegaver, jeg vil hellere gå på udsalg i Januar og få det dobbelte for mine penge.
Vi er stået af det gaveræs for mange år siden, vi gir kun vores egne 2 sønner og vores svigerdatter gaver. Jeg har heller ikke et eneste stykke julepynt i huset.Men det kan måske være jeg har det næste år, når nu jeg får mit første barnebarn
her til Febuar
Vi er stået af det gaveræs for mange år siden, vi gir kun vores egne 2 sønner og vores svigerdatter gaver. Jeg har heller ikke et eneste stykke julepynt i huset.Men det kan måske være jeg har det næste år, når nu jeg får mit første barnebarn
her til Febuar