Tilde og Arnold

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Her er et par billeder af vores to ungkatte/killinger.... De er så søde og kælne og har rigtig meget fornøjelse af hinanden... Men juletræet er svært at modstå for dem !
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Eva1950
Opal
Opal
Dejlige billeder flotte katte :dance: :dance:
Hilsen Eva1950
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Smukke katte :x-
Vores kat Kahlua, har også været i juletræet og daske til kuglerne.
@};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Lise hvor er de bedårende dine misser :x- ,men jeg troede kun du havde lille Tilde, men det er bare så dejligt at de har hinanden og jeg må lige advarer dig når det er killinger PAS PÅ MED GRANNÅLENE når træet begynder at drysse ,for hvis de slikker på de løse nåle og de får dem i maven så er de skarpe som synåle og jeg har set en video film hos en dyrlæge hvor en killing måtte aflives på grund af grannålene havde perforeret dens tarm.Så hold godt øje med dem :animals-cat:
Billede I LOVE CATS
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
dejlige katte.
Vi har også en rød han kat. Den kan heller ikke lade juletræet være. Det er bare for spændende.
Hilsen Smykke damen
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:Lise hvor er de bedårende dine misser :x- ,men jeg troede kun du havde lille Tilde, men det er bare så dejligt at de har hinanden og jeg må lige advarer dig når det er killinger PAS PÅ MED GRANNÅLENE når træet begynder at drysse ,for hvis de slikker på de løse nåle og de får dem i maven så er de skarpe som synåle og jeg har set en video film hos en dyrlæge hvor en killing måtte aflives på grund af grannålene havde perforeret dens tarm.Så hold godt øje med dem :animals-cat:
Det skal jeg huske Lisbeth.... lige nu er de ikke tilladt i stuen uden at vi er der, for specielt Arnold klatrer op i træet + fanger alle kræmmerhusene og Tilde nøjes med at prøve at finde kræmmerhuse med guf i (hun er altspisende )....., men jeg håber også at manden og børnene rydder juletræet af vejen her i denne uge, imens jeg er på arbejde. :dance:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Lise husk at sætte juletræet ud i haven og hænge en masse mejse kugler på til fuglene ,det er så dejligt at se fra ens vindue :x-
Billede I LOVE CATS
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Sikke nogle smukke katte du har. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar