Billed af min søn nytårsnat - advarsel ikke et kønt syn

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

mace
Safir
Safir
Min søn kom til skade da han ville tænde et batteri fra thansen
Batteriet sprang med det samme der var fejl på det, da han kom på hospitalet sagde de at der var mange der var kommet
til skade med netop thansens batterier.
Sådan ser han ud nu, skal til øjenspecalist på næstved hospital igen på tirsdag når hævelsen er faldet, så får vi at høre om synet har taget skade.
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Av for søren da! Håber skaden kun er kosmetisk. :-s Det er da utrolig dårligt af Thansen, der er vel rigtig mange unge mænd der har købt deres fyrværkeri derinde
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
oh shit Mace:-( det gør mig ondt på jeres vegne. Håber at han klarer det med synet i behold!
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
av av av....x'er fingre for at der ik er noget permanent!
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
Jeg føler med dig det er det værste der kan ske, at vores elskede børn kommer galt af sted, særligt når det er meningsløst, som krudt der bare ikke er i orden.
Tro kan flytte bjerge, sender en kærlig tanke med en stærk tro på at din søn kommer sig over denne oplevelse uden men.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Åh nej det er skrækkeligt og jeg håber ikke det går ud over hans øje ,men der har været så mange klager over de batterier og jeg sender mange tanker herfra :ymhug:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Håber han kommer igennem med sit normale syn i behold. gys det er uhyggeligt. Havde han briller på? (ikke at jeg altid selv husker det, men husker det nok mere næste år.)
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Susanne i nord skrev:Håber han kommer igennem med sit normale syn i behold. gys det er uhyggeligt. Havde han briller på? (ikke at jeg altid selv husker det, men husker det nok mere næste år.)
Hehe så var det da godt at de briller barnet havde med ud ikke kunne være udenom mine egne briller så du kunne få mine :P kom frem til at mine egne sad lisså tæt
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Av - hvor ser det slemt ud.... :-o :-o er ikke selv glad for fyrværkeri, efter jeg for et par år siden blev forbrændt op ad armen og ned ad foden, da en raket langt fra først eksploderede da den var på vej ned. Så nu ser jeg indefra ud af et vindue.... Håber at det går godt for ham - vi krydser fingre og så skal der flere B-) på..... selvom der blev sagt på tv at der er kommet mange øjenskader selv med briller på.
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
øy øy øy!!!!! det ser ikke godt ud. håber hans syn bli ok igen.....
Besvar