Side 1 af 1

Hi, NEW HERE

: søn 26. apr 2009 11:13
af doritart
Hi all

My name is Dorit and I am very happy to discovering this colorful Forum.
I am a Polymer clay artist and designer.
I am working with this wonderful material for a several years.
You can visit my home page and I would be happy to hear from you.
Hope it will be to take a part in this forum.

http://www.doritart.dk

Good luck to you.

Dorit,

Dorit Art
http://www.doritart.dk

Re: Hi, NEW HERE

: søn 26. apr 2009 11:21
af Havfruen
Velkommen til Lenes dejlige forum :dance: og en dejlige hjemme side du har Dorit, @};- har været inde og kikke mange gange. Fin ide med at du sælger fimo for vi er mange der skal køre langt for at få fat i noget og nole gange kan vi bar ikke lige få det vi gerne vil. @};-

Re: Hi, NEW HERE

: søn 26. apr 2009 12:06
af lisbeth
Hjerteligt velkommen hertil dette dejlige forum hvor der er meget dejligt at være og det er en superflot hj.side du har :clap: :ymhug: ;)- :happy-wavemulticolor:

Re: Hi, NEW HERE

: søn 26. apr 2009 12:08
af lene
Hello Dorit.

Welcome to this forum, i hope that you will find it usefull, and we will look foreward to see some of your work. Please feel free to ask if you have any questions what so ever.

Kind regards

Lenë

Re: Hi, NEW HERE

: søn 26. apr 2009 20:12
af doritart
Thank you all.

Havfruen & lisbeth - soon I will sale more tools for Polymer clay like: gloss, blades, rollers, textures, staps and more.

Lene - Thank you for the English version

Re: Hi, NEW HERE

: man 27. apr 2009 08:49
af Linda
Hi Dorit - nice to see you found this forum also... ;o)

Re: Hi, NEW HERE

: man 27. apr 2009 13:51
af Danagonia
Welcome Dorit!!