Jeg leder efter lukkede oringe af guld eller forgyldt sølv. Skal bruges til randsyet læderarmbånd, så en diameter på 5 - 6 mm er ønskelig. Har nu siddet og ledt efter dem et stykke tid ... så nu gider jeg ikke mere - det bliver for dyrt
Jeg ved jo, at der altid er èn herinde som ved hvor der skal ledes
Helst fra dansk forhandler .... ældste datteren er lige blevet uddannet som socialrådgiver og ønsker sig brændende et nyt "Ole Lynggaard armbånd" lavet af mig - uden at det smitter af som det sidste ... hvor jeg bare brugte "looks like gold" det kan hun ikke tåle - bliver grøn ( og det er ikke af misundelse) ...
En rigtig dejlig solskinskindag til jer alle .....
Fg betyder forgyldt. Og jeg har kun oplevet at tingene fra perleplus har været i en god kvalitet så de kan sagens anbefales.
Der er forskel på ikke at kunne tåle noget og så at blive grøn af noget. Hvis man ikke kan tåle uægte metaler, så slår man ud af smykket (får et kløende udslæt). Hvorimod at blive grøn er fordi man har haft det på mens man sveder. Der er nogle mennesker (inkl mig selv) som har noget i deres sved der gør at de uægte metaler nemt smitter af. Det har din datter så åbenbart så der er ikke andet at gøre end at bruge sølv og forgyldte ting (rent guld vil være vanvittigt dyrt) på de smykker som kommer i kontakt med hendes hud.