Sidder her og er trist og ked af det, håber på at det kan hjælpe mig lidt at skrive her.
Det startede egentlig for ca 2 år siden, min veninde gennem ca 20 år gik til lægen og klagede over smerter i ryggen hun havde svært ved at komme ud af sengen, lægen sagde at hun ikke kunne se der var noget galt så hun sendte hende hjem igen, For at gøre en lang historie kort.
Min veninde blev ved med at gå til lægen da det ikke blev bedre og hun blev sendt til scanninger og alle andre mulige undersøgelser, men beskeden var den samme der er ikke noget galt, det var faktisk lige før hendes læger sagde til hende at hun var en hypokonder.
Så her i Oktober måned tog hun på skadestuen i køge og sagde at hun ikke ville forlade hospitalet før de havde fundet ud af hvad hun fejler, for hun mente ikke at det kunne være rigtigt at det var normalt ikke at kunne komme ud af sengen for bar smerter.
Så begyndte de at undersøge hende og sende hende til flere forskellige scanninger som hun tidligere
Havde været igennem, lægen der så på de scanninger kunne godt se der var noget galt, så han bestilte nogen bedre scanninger af ryggen og brystet. Så et par dage efter hun mødte op på køge skadestue fik hun konstateret kræft i ryggen og brystet, de fandt faktisk ud af at de allerede ved de første scanninger hun havde fået ca 2 år tidligere burde ha opdaget kræften , det er bare ikke i orden.
Hvis de nu havde startet behandlingen for 2 år siden i stedet for først her i Oktober år 2010
Havde jeg måske ikke fået den besked jeg har fået i dag.
De har stoppe al behandling af kræften da de kan se at det ikke vil hjælpe og de har instillet hende til en plads på et Hospice.
Nu håber jeg bare at de finder en go plads til hende, så jeg måske kan være heldig at få endnu nogen fantastiske timer med den sødeste –dejligste fantastiske veninde man kan ønske sig.
Jeg undskylder for dette udbrud men følte bare jeg havde brug for det.
( hvor ville jeg ønske jeg var bedre til at formulere mig skriftligt )
en trist dag
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Åh for pokker da. Hvor er det bare uretfærdigt. Jeg kan godt forstå du er ked af det. Jeg håber hun får en god tid, her den sidste tid. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive andet end at du har min dybeste medfølelse. Stort kram

Hvor er det frygteligt, både for din veninde og for dig.
Jeg kan godt se at det ikke er til megen trøst, men de jeg har hørt om, som har været på hospice, har faktisk haft en rigtigt god periode her. Jeg er sikker på, at en veninde som dig, vil gøre alt for, at det bliver en god periode for alle.
Og, til sidst, jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver en særdeles frustrerende og "ked af det" periode du skal igennem og jeg synes absolut at du skal bruge forum til at få sagt noget af alt det du får behov for at sige, og som du ikke længere kan bruge veninden til. Jeg er sikker på at der bliver sendt mange kram til dig.
Jeg kan godt se at det ikke er til megen trøst, men de jeg har hørt om, som har været på hospice, har faktisk haft en rigtigt god periode her. Jeg er sikker på, at en veninde som dig, vil gøre alt for, at det bliver en god periode for alle.
Og, til sidst, jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver en særdeles frustrerende og "ked af det" periode du skal igennem og jeg synes absolut at du skal bruge forum til at få sagt noget af alt det du får behov for at sige, og som du ikke længere kan bruge veninden til. Jeg er sikker på at der bliver sendt mange kram til dig.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Mkh. PIa
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Sidder og bliver helt gal på lægen, der ik troede der var noget galt og tror desværre vi alle har hørt om det før..
Sender min medfølelse og varme til jer .
Sender min medfølelse og varme til jer .
Bettina
og du får lige et her også..... 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Hvor er jeg ked af at høre denne historie - det er bare ikke i orden, hun har fået sådan en dårlig behandling!!!
Håber I får nogle gode timer sammen endnu.
Mange knus og tanker Chris
Håber I får nogle gode timer sammen endnu.
Mange knus og tanker Chris
Ord er ikke andet end bobler på vand men gerninger dråber af guld.
Tænker!!! Ikke igen en af de historier, som man hører om engang imellem. Det er bare ikke i orden, at hun ikke blev taget alvorligt dengang for 2 år siden. Hvorfor vil de læger ikke hører på os, når vi siger der er noget galt. Vi( os alle ) kender dog vores krop og hvad/hvordan den opfører sig bedst
Kære Mace- forstår godt du er helt vild ked af det og frustreret over sådan en besked, som du jo hele tiden vil tænke på om den kom, fordi de ikke ville høre på hende. Kunne det have været anderledes, hvis de havde set ordentlig efter.
Nu kan du ikke gøre andet end passe godt på dig selv og på hende. Få de bedste timer ud af det sammen, så afslutningen bliver så god, som den kan.
Heldigvis ved vi at når hun kommer på hospic, vil hun blive så smertelindret ( hvis hun ønsker det), at hun ikke i hendes sidste tid, også skal slås med dem.
Vil tænke på dig ♥♥♥♥
Kære Mace- forstår godt du er helt vild ked af det og frustreret over sådan en besked, som du jo hele tiden vil tænke på om den kom, fordi de ikke ville høre på hende. Kunne det have været anderledes, hvis de havde set ordentlig efter.
Nu kan du ikke gøre andet end passe godt på dig selv og på hende. Få de bedste timer ud af det sammen, så afslutningen bliver så god, som den kan.
Heldigvis ved vi at når hun kommer på hospic, vil hun blive så smertelindret ( hvis hun ønsker det), at hun ikke i hendes sidste tid, også skal slås med dem.
Vil tænke på dig ♥♥♥♥
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Kære Mace.
Du skal ikke undskylde at du bruger os til at få luft, det er vel også det vi skal bruges til i sådan en situation som denne.
Håber I vil få nogle gode timer sammen trods sygdommen, inden timeglasset rinder ud alt alt fortidligt.
Det bedste hilsner og stort kram til jer begge og familier.

Du skal ikke undskylde at du bruger os til at få luft, det er vel også det vi skal bruges til i sådan en situation som denne.
Håber I vil få nogle gode timer sammen trods sygdommen, inden timeglasset rinder ud alt alt fortidligt.
Det bedste hilsner og stort kram til jer begge og familier.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
Jeg vil bare give dig og din veinde en masser krammer og gode tanker, for alle de andre har sagt hvad der kan siges i den sitiautiouen du og din veinde er i nu .

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.