Armbånd fra Lisbeth

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Så har jeg lavet armbånd med Camillas fimoperler hvad syntes I ;)-
Billede
Billede

det er måske bedre her
Billede
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg kand godt lide de to nederste :clap: , den øverste syns jeg ikke om, #:-s den grå perle du har i den virker forkert på en eller anden måde,for stor eller for grå ja jeg ved ikke hvad det er jeg er ikke vild med den. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Jeg er enig med havfruen :D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
ja man kan ikke rigtig se det, men der er mange sølvnister i den store grå og jeg kan godt lide de ikke er så ens i str. :-D
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Jeg er også vild med de to nederste. Med hensyn til den grå perle tror jeg det ville være pænere hvis den ikke sad sammen med den anden store stribede. Jeg tror den skal være der men bare et andet sted på armbåndet.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
jeg synes alle tre er flot. jeg kan forestiller mig den første når du har den på, så ligger den meget pæner end når det ligger på en bord tror jeg :-D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Hvor er det blevet super flot Lisbeth! Dine viklinger ser rigtig flotte ud :clap: Jeg kan godt lide det første armbånd, men jeg ved jo også hvordan perlen ser ud i virkeligheden :-D Prøv at tage et billed af det på, så tror jeg nemlig man kan se det ser godt ud... Og kobber armbåndet er jo lige mig :-D Jeg ville selv have lavet det som du har gjort her... Måske brugt noget lidt tykkere sølv tråd i den første, men kan egentlig godt lide den er lidt gennemsigtig (Hvis du forstår) ;)
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
jeg kan godt lide dem alle, men er enig med at evt. flytte den store grå - byt den ud med den lille soret (2 ved siden af hinanden) så har du symetri i det med de små sorte der adskiller enten de store eller mønstrede.....flotte perler iøvrigt Camilla ;o)
Senest rettet af Linda tors 30. apr 2009 08:09, rettet i alt 1 gang.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Ja jeg skulle have brugt tykkere tråd i den første det har du ret i Camilla og jeg tror jeg laver den om med en med en tykkere tråd :think: og mine viklinger syntes jeg også er blevet bedre og jeg har også øvet og øvet og øvet hi hi
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
er det den sorte i højre side oppe ved låsen jamen så kommer den store grå til at sidde på undersiden af håndledet så ser man den ikke syntes jeg eller hvad :doh: det er lidt svært at finde ud af
Billede I LOVE CATS
Besvar