øringe med perler eller ?

Her kan materialer og værktøj diskuteres.
Metaller, perler, sten, værktøj, tråd, wire - med andre ord, alt det man bruger til at lave smykker.
Det er også her du finder ting som "Ugens sten" og "Månedens værktøj"

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Indlæg: 417
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Jeg har de her perler som betyder noget for mig... det er nogen vi har erhvervet os mens vi var i Las Vegas...

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvad der skal laves med dem, om jeg selv skal lave det (nu hvor jeg selv er begyndt at lave smykker).... hælder nok mest til Øreringe, regner bare lidt med at se et billede af den perfekte løsning lige pludselig og så ikke være i tvivl mere..

De er anboret, så det skal jeg da heldigvis ikke tænke på

Billede
Billede

Nogle forslag til hvordan jeg kan bruge mine "tvillinger"
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
jeg ville da helt sikkert bruge dem i et par øreringe.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Enten øreringe, hvilket er mest oplagt, eller også måske i en ring? Tror øreringe bliver pænest. Perle øreringe har altså også noget specielt over sig. Er altid klassisk smukt.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Indlæg: 417
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
tror de vil få for mange "tæsk" i en ring...

Er der slet ingen der har et forslag til hva slags øreringe?..

sys ganske alm. "perle på pind" er lidt for kedeligt nok.
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
da de jo er anboret bliver det jo ikke bare helt alm. perlepind, her kan man jo netop få mange stifter, eller hele øringen med flotte kranse/afslutninger, som kan give dem lidt UMFFF....på den fede måde!!!
ala sådan noget her måske...
Billede
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Besvar