Min smykke arbejdsplads

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

smykke damen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
Så fik jeg lige lyst til at vise jeg min arbejdsplads. Jeg her et rum på ca 40 kvadratmeter. Hvor jeg har syting og klippebor og så selvfølgelig min smykke værksted.
Billede
Her lodder og saver jeg.
Billede
her sidder jeg med alle mine sten og perler.
Billede
her er så reolen hvor jeg opbevare alle mine perler.
Hilsen Smykke damen
Pia
Opal
Opal
Jamen, jeg tror dit halve hus er indrettet til din hobby-virksomhed ;)-
Billede LOKE'S GHOST
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Wauw en stor lækker plads du har til alle dine ting. Jeg har kun et lille hjørne, så jeg er da en smule misundelig.. :whistle:
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
God inspiration til mit nye rum... De er godt nok smarte de der rulleholdere din pap-søn har lavet, låner du ham ud??
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Kontakt:
Jeg mener nu selv jeg kun har et lille hobby rum i forhold til det min mand og hans søn har. De har 300 kvadratmeter og jeg har kun 40. Men deres ting er selvfølgelig også lidt større. eller har vi et hus på små 240 kvadratmerter og min mand søn har 70 kvadratmeter.

Camilla jeg tror ikke han synes om sådan at blive lånt ud. men han er nu meget handi at have ved hånden er der noget med strøm der skal laves så er det også ham jeg lige griber fat i.
Det er en fantastisk ting han der har lavet til mig tror nok jeg ønsker mig en til da den jo allerede er fyldt. har overvejet han skal lave en dims til mig alle mine plader kan stå i men har ikke helt gennemtænkt det i nu.
Hilsen Smykke damen
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Det ser godt ud :x-
og det er en meget misundelsesværdig overskuelig save/loddeplads du har indrettet.
Pia
Opal
Opal
Smykke damen, der er mennesker, der bor i lejligheder mindre end 40m2, bl.a. mig - så det er s*** et stort hobbyrum
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Danagonia skrev:God inspiration til mit nye rum... De er godt nok smarte de der rulleholdere din pap-søn har lavet, låner du ham ud??
Hvad med en gardin stang? med et par gardinstangs holdere, som går langt nok ud fra vægen til at de kan have spoler på sig?
Tror det er rimeligt let at sætte op.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Kontakt:
Pia du har da ret. For jer er det da et enormt rum. Til gængel har du ikke så meget at gøre rent. Der er fordele og ulemper ved alting. Men du må da gerne låne et par kvardrat meter.
Hilsen Smykke damen
Pia
Opal
Opal
Det er sødt af dig O:-) jeg ringer :ymparty:
Billede LOKE'S GHOST
Besvar