tandlæge

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Igår var jeg hos tandlægen og skulle have en visdomstand opereret ud og jeg har slet ikke haft ondt overhovedet bagefter :clap: :dance:
Den samme tand skulle ud sidst jeg var hos tandlægen og jeg fik 3 bedøvelser som slet ikke virkede som de skulle for jeg var al for bange sagde tandlægen ,så jeg måtte gå hjem igen ,men denne gang lykkedes det bare så godt.
Lotte jeg kan huske hvor ondt du havde i flere uger og med daglige besøg hos din tandlæge og det tænkte jeg meget på denne gang og jeg var bare så bange ,men nu kan jeg bare klare det hele ,så det er en dejlig dag idag :clap: :dance: :-D
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
BRAVO!! hvor er jeg bare glad for at høre at det gik godt. Jeg er ked af min skræk historie påvirkede dig, men jeg har virkelig også ondt. Nu kan du endelig tænke på at det er overstået. Jeg er meget glad på dine vegne.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det er smadder godt at du ikke har smerter bagefter. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Hvor er det dejligt med solstrålehistorier om tandlægebesøg, for de er da sjældne.
For mit eget vedkommende er både solstrålehistorier og tandlægebesøg sjældne :)) :))
Er rædselsslagen efter en gyser, som jeg vil spare jer for og håber bare på at de
opfinder lydløse bor og smertefri tandlæger inden jeg skal i stolen næste gang :-j
Besvar