Jeg lever altså stadig

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Ja som overskriften siger... er stadig i live *G*..

Har bare slet slet ikke haft tid til hverken smykker, forum eller noget.. ved ikke helt hvorfor?.. for der er ikke sket noget nyt her hjemme... eller jo var syg i et par uger...

Tror det sidste jeg har lavet var lagt i grimme perler tråden... ellers har jeg skitset lidt i min blok... og så sys jeg virkelig jeg mangler materialer der er ikke er "plated" - men er os lidt for nærrig til at købe det, skal jo helst kunne få pengene retur igen.. så går og leger med at lave en prøve eller noget, har jo de skitser at gå ud fra..

Men føler mig generalt nok ik særlig inspireret...

/kallie
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Godt at der stadig er liv.. :))

Jeg tror alle kan nikke genkendende til ikke at have energi og lyst... Men det kommer nok - når lyset langsomt kommer igen..
Sådan er det ihvertfald for mig... ;;)
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Jeg tror også at der bliver lidt mere liv herinde, når der begynder at blive lysere, jeg tror vi alle venter med længsel efter lys, og forår.
Der er godt nok stille på forum, men mon ikke det bliver bedre. (*) (*)
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er da godt at høre. Men hold op hvor er her stille.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Regner med at have mere tid efter den 1 marts.. så starter musen i dagpleje... så sku der være mere hobby overskud ;)
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg har det ligesom dig Kallie. Jeg er også lige nede i et hul rent inspirationsmæssigt. Men så ligger alle de lækre sten osv bare og venter på at vi får lysten tilbage. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar