Og ála mig, i mit nye ynglings metal, antik messing
Lidt af mit
Redaktør: rumlebumle
- Prins Albert
- Smaragd

Her er en kæde ála Lise Sonne

Wooow... Den á la LS har du sq klaret rigtig flot... Den er vildt fed...
Den á la dig - er også ret unik og speciel...
Den á la dig - er også ret unik og speciel...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
fed focal i din a la lise sonne kæde, tror du har brugt en del sølv på den?
den hvide lava/pimpsten fanger mit sultne øje
din a la prins albert er også fed - interessant indslag med to store 'schweitzer-oste' perler i yderpositioner og de mindre mellem
skulle jeg bidrage til din egen sidste kæde: et lidt mere de luxe finish omkring den fine lædersnørre ville give kæden et pift, måske hvis snøren blev for- eller firdoblet, ikke i længde men side om side

den hvide lava/pimpsten fanger mit sultne øje
din a la prins albert er også fed - interessant indslag med to store 'schweitzer-oste' perler i yderpositioner og de mindre mellem
skulle jeg bidrage til din egen sidste kæde: et lidt mere de luxe finish omkring den fine lædersnørre ville give kæden et pift, måske hvis snøren blev for- eller firdoblet, ikke i længde men side om side
LOKE'S GHOSTRigtig fine sager 
- Prins Albert
- Smaragd

Det var lige detPia skrev:skulle jeg bidrage til din egen sidste kæde: et lidt mere de luxe finish omkring den fine lædersnørre ville give kæden et pift, måske hvis snøren blev for- eller firdoblet, ikke i længde men side om side
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Jan - fede kæder - totalt bizart at en 'Lise Sonne' kæde synes at være blevet et begreb, når jeg netop er blevet så inspireret af alt det I andre har lavet herinde. De hvide lavaperler ser dejlige rå ud og sølvvedhænget er meget smukt.
Enig i betragtningen omkring den dobbelte ruskindskæde, ellers er den dejlig rustik og lækker.
...... Måske skulle jeg prøve at lave en 'Jan kæde' ?

Enig i betragtningen omkring den dobbelte ruskindskæde, ellers er den dejlig rustik og lækker.
...... Måske skulle jeg prøve at lave en 'Jan kæde' ?
- Prins Albert
- Smaragd

Er det ikke bare det der er hele esensen med at være med på forum, at blive inspireret!Lise Sonne skrev:Jan - fede kæder - totalt bizart at en 'Lise Sonne' kæde synes at være blevet et begreb, når jeg netop er blevet så inspireret af alt det I andre har lavet herinde. De hvide lavaperler ser dejlige rå ud og sølvvedhænget er meget smukt.
...... Måske skulle jeg prøve at lave en 'Jan kæde' ?![]()
![]()
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Jo - så absolut - og tak for det 
- Prins Albert
- Smaragd

Så er der kommet lidt mere tyngde i