Lidt af mit

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
Her er en kæde ála Lise Sonne
Billede
Og ála mig, i mit nye ynglings metal, antik messing
Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Wooow... Den á la LS har du sq klaret rigtig flot... Den er vildt fed...

Den á la dig - er også ret unik og speciel...
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Pia
Opal
Opal
fed focal i din a la lise sonne kæde, tror du har brugt en del sølv på den?
den hvide lava/pimpsten fanger mit sultne øje

din a la prins albert er også fed - interessant indslag med to store 'schweitzer-oste' perler i yderpositioner og de mindre mellem
skulle jeg bidrage til din egen sidste kæde: et lidt mere de luxe finish omkring den fine lædersnørre ville give kæden et pift, måske hvis snøren blev for- eller firdoblet, ikke i længde men side om side
(*)
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Rigtig fine sager :ymapplause:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
Lækker kæde med antik messing, jeg er vild med hvordan farverne og formen giv er mig en længsel efter den Franske landlige stemning. flot stil du har. Jeg ser frem til at se mere fra din hånd. :clap:
Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
Pia skrev:skulle jeg bidrage til din egen sidste kæde: et lidt mere de luxe finish omkring den fine lædersnørre ville give kæden et pift, måske hvis snøren blev for- eller firdoblet, ikke i længde men side om side
(*)
Det var lige det :dance: der manglede, jeg syntes også at det var lidt tyndt i det område, tak. Vedhænget er Bali sølv og købt på E-bay, så det kostede ikke en bondegård
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Jan - fede kæder - totalt bizart at en 'Lise Sonne' kæde synes at være blevet et begreb, når jeg netop er blevet så inspireret af alt det I andre har lavet herinde. De hvide lavaperler ser dejlige rå ud og sølvvedhænget er meget smukt.

Enig i betragtningen omkring den dobbelte ruskindskæde, ellers er den dejlig rustik og lækker.
...... Måske skulle jeg prøve at lave en 'Jan kæde' ? :think: :think: ;)-
Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
Lise Sonne skrev:Jan - fede kæder - totalt bizart at en 'Lise Sonne' kæde synes at være blevet et begreb, når jeg netop er blevet så inspireret af alt det I andre har lavet herinde. De hvide lavaperler ser dejlige rå ud og sølvvedhænget er meget smukt.

Enig i betragtningen omkring den dobbelte ruskindskæde, ellers er den dejlig rustik og lækker.
...... Måske skulle jeg prøve at lave en 'Jan kæde' ? :think: :think: ;)-
Er det ikke bare det der er hele esensen med at være med på forum, at blive inspireret!
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Jo - så absolut - og tak for det ;;)
Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
Så er der kommet lidt mere tyngde i
Billede
Besvar