Savnet jer :)

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Hej alle jer perle glade mennesker ;)
Ja jeg har ikke været her inde længe - Og savner det..

Men jeg havde brug for en pause helt væk fra alt hvad der hed perler og smykke lavning.. :-\

Der går jo også meget tid med min skole, lektier, planlægning af vores bryllup og alt andet vi nu har gang i...

Nå men jeg ville altså bare lige sige Pænt hej til jer alle igen :-h
Knus fra Katja
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hej Katja - rart at "se" dig igen...
Jeg har godt undret mig over hvor du var blevet af.. Men det er rart at høre at der stadig er liv - og du "blot" har travlt med skole, lektier og bryllup...
Måske der bliver mere tid og lyst til smykker igen, når lyset kommer... ;;)
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Pænt hejsa, dejligt at høre lyd fra dig. og brylluppet er klart vigtigere, og alt det andet skal også have sin tid. Lige pluslig falder der ro over det også kan det være du begynder at kreere igen.

Ønsket om en god aften herfra.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
jamen hej Katja og lave perler eller ej, men kigge ind her indimellem er nu også et dejligt pust fra hverdagen.....sødt billede du har med ....tik tak...dage til dit bryllup!! :dance:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Love-Shopping
Opal
Opal
Tak alle sammen.. :-D
Ja jeg var også alle indlægene igennem med jeres smykker og konkurencerne igår, dejligt lige at komme ind og kigge hva i alle sammen har lavet i mellemtiden.. :clap:

Linda - ja lidt bryllups humør er man da kommet i, hehe ;)
Knus fra Katja
Besvar