Ved ikke om jeg poster det her det rigtige sted, hvis ikke håber jeg at der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig det rette sted hen igen.
Det er nemlig længe siden jeg har været her inde nu..
Sagen er den, at jeg nu i snart et år har gået med tanken om at nu skal jeg altså også snart have lavet den hjemmeside så jeg kunne få mere gang i salget af mine smykker. Men hver gang husker jeg på hvorfor jeg for trukket det i langdrag..
Billederne!!
Kunne så godt tænke mig at finde en ensartet måde at tage billeder af mine smykker på, men er gået lidt i stampe. Havde tænkt på at finde noget gammelt drivtømmer, og bruge det, men så er problemet bare at finde et stykke. Desuden har jeg ikke er ret godt kamera, hvilket piner mig lidt, men har ikke råd til et bedre lige nu.
Er der nogle der har nogle gode råd fif m.m. i forbindelse med at skulle starte op på at lave sin egen hjemmeside.??
Jeg har også en idee om at jeg vil tage billeder af alle de perler jeg har, da jeg helst laver på bestilling efter ønske.. Men ved heller ikke hvordan man bedst tager billeder af perlerne så de bliver vist fra deres bedste side..
Jeg håber virkelig at der er nogle der gider komme med lidt input..
Hilsen Sheila