Skal ens billeder ligge på internettet før man kan vise dem her.
når jeg vil indsætte et billed som en fil fra min computer ser det bare sådan her ud.?
nogen der kan hjælpe?
[img]PICT0098[/img]
Hilsen InaH
Redaktør: rumlebumle

DavInaH skrev:Tænkte på om der er nogen som har gode idéer til hvordan man kan tage gode billeder, jeg har et digital kamera på 14.1 mega pixels.

Tak for feedback, som jeg tidligere har fået af vide var en god ide var at sætte kameraet på makro funktionen og tage billederne i dagslys, og sådan har jeg taget de nye billeder. Øreringene du mener er ikke guld men messing.Ivan skrev:InaH skrev:hej alle.
ville høre hvad i syntes om mine billeder nu
syntes selv de er blevet bedre.?
Dav
Nu er jeg som sagt ikke til perler,men de ringe hvor der sidder 4 perler på hver siden af noget et eller andet kan jeg godt lide. Er det guld eller messing?
Der er kun et billed der er i fokus. Jeg gætter på at dit kamera står på autofokus, hvis du nu går over og stiller det på manuelt, vælger en lukketid på 1/60 sek. og finder en blænde der passer til afstand, den sjusser du dig til, du ser billedet med samme, ændre i fokus så skal det nok blive godt. Jeg ved ikke hvilket kamera du har, men hvis du skal have billeder der er værd at se på skal de være i fokus. Auto fokus; fokuser på en af dine perler. eller en kæde, hold trykker på udløser flyt fokus så kæde fylder se felter i kamera og tryk udløser helt ned. Det der nok er sket er at du har fokuseret på noget midt i mellem det hele.
![]()
Venlig hilsen
Ivan