Side 1 af 1

Hej

: søn 8. feb 2009 23:55
af Skivert
Hej med jer.
Jeg hedder Dorthe.
Faldte over dette forum, som jeg da også gerne vil være medlem af.
Laver smykker i min sparsomme fritid.

Re: Hej

: man 9. feb 2009 09:16
af lene
Hej Dorte

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du vil få stor fornøjelse af det. :)