Hvad leder du efter spurgte min nabo

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg så en bolle opskrift forleden i et ugeblad på boller ,så den skulle lige prøves og der skulle nye skud af skvadderkål og mælkebøtter ,så i morges lå jeg på alle fire ved naboens hegn med briller og saks :-B og klippede nye skud af hans skvadderkål som er på vej ind i vores have og der var mange og i samme minut kom han ud og spurgte om jeg havde tabt noget og hvad jeg ledte efter for så ville han da gerne hjælpe ,jeg fortalte ham at det var til grønne boller så var han ved at dø af grin :)) og sagde at jeg måtte tage alt det jeg ville og det er gratis og jeg sagde at endelig er der noget der er gratis. :clap: Bagefter var jeg på knæ igen i min græsplæne efter mælkebøtteblade og selvfølgelig kom der en mand gående udenfor hækken i sammen øjeblik og så jeg lå med min saks og klippede og han var også ved at dø at grin =)) og sagde du bliver ikke færdig i år når du skal klippe din græsplæne på den måde ,så jeg måtte igen lige fortælle hvorfor jeg lå på alle fire.Jeg må lige fortælle at det var i regnvejr så det har set komisk ud ,men skulle jo have dem færdig til manden kom hjem til frokost uanset vejret.Han troede han fik persille boller =))
Naboen fik selvfølgelig nybagte grønne boller
Så det var en sjov og dejlig formiddag trods regnvejret :-D
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
:clap: :clap: :clap: :clap: =)) =)) =)) =)) =)) :ymhug:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Det må have set sjovt ud med din bag stikkende op for at klippe græsset og skvaderkål =)) =)) =)) Lægger du opskriften på madtråden :D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Ja det gør jeg gerne :-D
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Tak Lisbeth - for et godt og billigt grin.. =)) =)) =)) =))
:ymhug:
Håber de grønne boller var rigtig gode... :p
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
hahaha...HAHAHAHAHHA.....jeg sidder bare og griner højlydt.....fåååck, det må have været sjovt at se dig med rumpeten i vejret....og svare på dumme kommentarer.. :D :))
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Hej Lisbeth.
Så var det jo lige at jeg sad og tænkte - kan du egentlig ikke sende den der opskrift til min nabo.
Ikke fordi jeg har skvalderkål (jeg har haft - noget der ligner 100m2, men de er udryddet) men det har min nabo (muligvis en aflægge af mine). Jeg gider ikke have dem igen, og så er jeg fuldstændig ligeglad hvor godt bollerne smager.
Jeg har da også en del mælkebøtter, men dem tror jeg at kaninen vil sætte pris på at jeg lader være.
Jeg håber, og er sikker på, at bollerne smagte godt.
:dance: 8-} :-j :-bd
Carpe diem!
Mkh. PIa
Pia
Opal
Opal
8-} =)) 8-}
god historie Lisbeth
jeg kan jo bare tude over at jeg ikke har en have - snøft- men der er faktisk en del skvalderkål på østrbros grønnere pletter, især hvor jeg sidder ved diverse søer. men jeg er bange for at hundene har pi**** på dem, så jeg ved ikke om det går an, ellers er jeg ikke bange for ran af offentlig skvalderkål

hvordan smagte bollerne? kan du smage at der er grøntsag i dem?
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Du skal være mere endvelkommen til at hente skvaderkål og mælkebøtteblade hos mig ;-)

Tror faktisk det smager godt, har før lavet salater med samme.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Ja de smagte super godt, men der kunne godt have været mere grønt i dem ,så jeg må på jagt igen og jeg tror jeg går om bag i haven, for der har jeg også nogle i den ene side ved hækken og så er der ikke nogen nysgerrig personer der griner:))
Billede I LOVE CATS
Besvar