Vi har været i haven i dag i det dejlige vejr, og i morgen kommer familien og griller, så vi må håbe at vejrprofeterne holder hvad de har lovet
Glædelig påske
Redaktør: rumlebumle
I ønskes allesammen en rigtig glædelig påske.
Vi har været i haven i dag i det dejlige vejr, og i morgen kommer familien og griller, så vi må håbe at vejrprofeterne holder hvad de har lovet
Tak og i lige måde. Jeg har været på arbejde, men har nu fri i 4 dage. Det er dejligt
På søndag tager vi op og besøger yngste søn og hans familie i deres campingvogn i Humlum. Håber vejret så holder, ellers er der ikke noget ved at være på en campingplads.
På søndag tager vi op og besøger yngste søn og hans familie i deres campingvogn i Humlum. Håber vejret så holder, ellers er der ikke noget ved at være på en campingplads.
Tak i lige måde og vi går og venter på at der skal komme jord med en lastbil imorgen ,for vi skal have højbede i køkkenhaven
Vi venter også på opringningen fra Kbh i weekenden når vores lille nye barnebarn kommer til verden
Vi venter også på opringningen fra Kbh i weekenden når vores lille nye barnebarn kommer til verden
Tak og i lige måde. Vi har butikken åben i alle påske dag, og vi håber på at der kommer mange kunder, og at de også vil købe noget.Ellers nyder vi det gode vejr i haven med strikke tøj og en paresol, da det bliver for meget lige ved midagstiden, og jeg vil bare være ude.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.