Nye ting

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Her er mine seneste kreationer. Jeg var lidt bekymret for lilla-grøn, pga. farvesammensætning, men det viste sig at lige præsis det sæt er mest populeret :D

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Super flot som altid fra din hånd Liza :clap: :clap: :clap:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg er vild med det ;D De strittende kugler/perler har du selv lavet dem? Hvordan evt, det er da pragtfulde ;D
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Som altid.. MUMS.... :x-
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Pia
Opal
Opal
wouw- super
du varmer altid op under min seedbead trang, men jeg er bange for at jeg ikke har tålmod til det - måske når jeg engang skal på pension.......
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
De er sjove :-) og alligevel ikke for fjollede til at være elegante. Dejlig pang og energi.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Utrolig flot og sikke et arbejde :-o
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
HOLD KÆFT hvor er de flotte sæt begge to...bliver nødt til at bande, de er top nice!!!

jeg bliver helt kulret og vild efter at sidde med nål og tråd og små perler hvergang jeg ser dine krationer og når jeg så går igang og det ikke vil som jeg vil, så er det jeg synes vinduet ser fristende ud og overvejer at kyle hele baduljen ud....hahahhaha og jeg er normalt ret tålmodig type.....

Har sikkert spurgt dig før Liza, er det efter opskift de små perler på perler ??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Tak for jeres ros piger, rigtig dejligt at I kan finde inspiration til at arbejde med de små perler ;;)
Det er en arbejdsgang der hedde peyote stitch, der findes garanteret millioner af opskrifter på nettet. MEN!!! De billige perler fra Tiger og lign. må ikke bruges. Japanske perler er bare de bedste, men de er det dyreste :)) Man skal også huske størrelsen - jo mindre perler jo flottere resultat, jeg bruge 11/0 og 15/0.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og ellers bruger fra stenboden / Toho, ligesom man brugte til de grøndlanske perleopskrifter i tidernes morgen....

Liza hvor køber du perler fra...?? jeg har set de flotteste smykker (syet i perler) og de bruger sådan nogle flotte guld og sølv HELT blanke perler

ala de her:
Billede
Billede
byttede mig til nogle da der var hygge dag hos Perlemig, men de "skaller" ligesom overfladen af når man syer med dem og så er de bare glasklare nedenunder....jeg vil så gerne have dem til at holde "farven".....

derfor tænkte jeg på om det var metaltperler istedetfor ??

og så er der lige det her - det må være en der har ALT for meget tid tilgode......
perlevævshelvede....
Billede
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Besvar