nyt

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
jeg har prøvet at sno wiren så den blev lidt tykkere
Billede
4mm turmaliner
Billede
her er et lidt mindre træ med amatyst rondeller
Billede
lilla biconer men viklingerne blev skæve så det er pillet op igen øv
Billede
Så har jeg lavet en ring med en gl. bukseknap
Billede
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Sys faktisk det hjalp en del at sno wiren sådan :-bd giver os en helt anden effekt :)
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Pænt kors og fingerring. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Kan godt lide ringen - forsæt du bare med det ;;)
Bettina
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Det ser rigtig godt ud Lisbeth. Jeg er HELT vild med livets træ, det er meget meget smukt. Måske jeg selv skulle kaste mig ud i at lave et med sorte perler, hvis jeg vel at mærke kan finde ud af det. :-B

Ringen er også rigtig skøn... :x-
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Ser super godt ud Lisbeth.. Og blev faktisk ret godt med snoningen.. :dance:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Lotte: Det er ikke så svært. Her er et link til hende jeg bruger og som Lisbeth også er begyndt at bruge:
http://www.youtube.com/watch?v=tbFkUmq8XsM
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Kan ikke helt med hendes tutorial....

Jeg laver basis træet og sætter det derefter ind i rammen.. og fæstner det... - sætter somregel rødderne fast først, og bygger videre på "bladene" til de er som jeg vil og når ud til rammem.... er os begyndt at fæstne på rammen og føre wiren retur af grenen og ned af stammen for at give tykkelse og tekstur på træet..
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Kallie du skal sætte grenene fast først fra oven og vikle og derefter perlerne på og så derned efter på hver side og så vikle vikle vikle vikle dem sammen så får stammen sin form og så rødderne til sidst
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
lisbeth skrev:Kallie du skal sætte grenene fast først fra oven og vikle og derefter perlerne på og så derned efter på hver side og så vikle vikle vikle vikle dem sammen så får stammen sin form og så rødderne til sidst
Kan ikke lave dem sådan... sys de kommer til at se helt forkert ud sådan.... vil til enhver tid foreslå folk at gøre det på min måde ;) hehe... sys det er mere overskueligt, og nemmere at forme det som man vil have det
Billede
Women are angels!

Billede
Besvar