Side 1 af 1

Tillykke til Ild-Smykker

: tors 2. jun 2011 19:24
af Shawnee
Stort tillykke med din fødselsdag Irene. :occasion-birthdaymulticolor:

Håber dagen har været god og givende. Solen har da skinnet og vejret har været dejligt her i det Nordsjællandske..
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Ild-Smykker

: tors 2. jun 2011 21:54
af lisbeth
Stort tillykke med dagen i det dejlige solskin og håber du har det godt :-D

Re: Tillykke til Ild-Smykker

: fre 3. jun 2011 07:47
af anna-edith
Du skal da også lige ha et tillykke fra mig Irene, selv om det var i går men vejret var jo med dig. Håber du havde en god dag. [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Ild-Smykker

: fre 3. jun 2011 10:38
af Susanne i nord
Tillykke :-) om end lidt forsinket.

Re: Tillykke til Ild-Smykker

: fre 3. jun 2011 14:49
af Anne Marthin
[smilie=dannebrog02-medium.gif] TILLYKKE med fødselsdagen igår [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Ild-Smykker

: lør 4. jun 2011 05:46
af rumlebumle
Jeg tænker at selv om det er et par dage forsinket, er det meget hyggeligt at få en fødselsdagshilsen, så stort tillykke, Irene... [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Ild-Smykker

: lør 4. jun 2011 16:23
af Charlottes
Du får også et forsinket tillykke herfra. :occasion-birthdaymulticolor:

Re: Tillykke til Ild-Smykker

: lør 4. jun 2011 20:41
af Eva1950
Du får et forsinket Stort TILLYKKE med din fødselsdag [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: