Tillykke til Ild-Smykker
: tors 2. jun 2011 19:24
Stort tillykke med din fødselsdag Irene.
Håber dagen har været god og givende. Solen har da skinnet og vejret har været dejligt her i det Nordsjællandske..
![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)
Håber dagen har været god og givende. Solen har da skinnet og vejret har været dejligt her i det Nordsjællandske..