Side 1 af 1

Tillykke til Anne Marthin og Rikke

: tors 9. jun 2011 09:15
af anna-edith
Tilykke begge to, håber i får en dejlig dag trods regnvejr, men det er ikke jer som ikke har været søde i årets løb, der er heldigvis andre der også har fødselsdag i dag.
Håber i bliver rigtigt forkælet af venner og familie.

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:

Re: Tillykke til Anne Marthin og Rikke

: tors 9. jun 2011 10:25
af lisbeth
Tillykke til jer begge 2 og håber I får en god dag [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Anne Marthin og Rikke

: tors 9. jun 2011 11:52
af Susanne i nord
Tillykke begge 2

Re: Tillykke til Anne Marthin og Rikke

: tors 9. jun 2011 13:15
af Shawnee
STORT tillykke til jer begge.... @};- @};-

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Anne Marthin og Rikke

: tors 9. jun 2011 15:22
af Becca T
:D :D TILLYKKE BEGGE TO :D :D

Re: Tillykke til Anne Marthin og Rikke

: tors 9. jun 2011 15:41
af rumlebumle
Stort tillykke til jer begge to... [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Anne Marthin og Rikke

: tors 9. jun 2011 19:38
af Diddah
TILLYKKE @};- @};- @};- @};-

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Anne Marthin og Rikke

: tors 9. jun 2011 21:01
af Eva1950
Stort TILLYKKE til jer begge to [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:

Re: Tillykke til Anne Marthin og Rikke

: fre 10. jun 2011 14:46
af Anne Marthin
Tak for det :-D
Hernede på Als var solen fremme, men i forgårs..
hold op, hvor det regnede :ymhug: :ymhug: :ymhug: