Røgkvarts smykker
Redaktør: rumlebumle
Sidste nye smykker herfra
Jeg er selv helt pjattet med det

Hilsen Mette
De er meget flotte, men åh je gsynes røgkvarts i sådanne størrelser er noget dyre herhjemme.
Hvor er de flotte dem kan du da ikke nænde at gå af med
Jeg vil lige sige velkommen til dette forum her er vi gode til at hjælpe hianden og komme med konstraktive komentar til det vi laver. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Wow, hvor er de smykker dog bare smukke, de er også lige mig. Jeg er vist nødt til at se og få noget røgquarts hjem, så jeg også kan lave nogle flotte armbånd, rigtig flot arbejde
Og velkommen her til forum fra mig også, jeg håber at du bliver glad for at være her.
Og velkommen her til forum fra mig også, jeg håber at du bliver glad for at være her.
Rigtig god ide Lene og ja velkommen ti dig. Det glemte jeg vist at skrive før. Det er rigtigt som Havfrue skriver. Vi er rigtig godt til at hjælpe hinanden her på forum og gode til at insprirer hinanden og sætten hinanden igang.lene skrev:Wow, hvor er de smykker dog bare smukke, de er også lige mig. Jeg er vist nødt til at se og få noget røgquarts hjem, så jeg også kan lave nogle flotte armbånd, rigtig flot arbejde![]()
![]()
TakHavfruen skrev:Hvor er de flotte dem kan du da ikke nænde at gå af med![]()
![]()
Jeg vil lige sige velkommen til dette forum her er vi gode til at hjælpe hianden og komme med konstraktive komentar til det vi laver.
Nej det beholder jeg selv
Hilsen Mette
Go ide Lene, køb nu rigeligt så vi andre også kan købe lidt af diglene skrev:Wow, hvor er de smykker dog bare smukke, de er også lige mig. Jeg er vist nødt til at se og få noget røgquarts hjem, så jeg også kan lave nogle flotte armbånd, rigtig flot arbejde![]()
![]()
Hilsen Mette
Hej Mette.
Ja, jeg skal nok bestille rigeligt
og tak for ordren, den er afleveret på posthuset i dag. 
Ja, jeg skal nok bestille rigeligt