Hej
Jeg er ved at lave en masse forskellige armbånd.
Men jeg synes hurtig elastikken kan blive slap.
Jeg bruger en flad elastik.. håber der er nogen som lige kan komme med et fif
AM
Elastik armbånd
Redaktør: rumlebumle
Jeg bruger en rund ellastik som jeg køber hos cchoby og den får så lige en lile klat lim som jeg køber hos Lene og den heder hypo cement og den er fin når til ellastikker men dur ikke hvis det er noget som skal putes ind i en lås da den skal tøre ude i luften
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Sådan gør jeg også. Og stram dem så lidt op inden du knuder den.Havfruen skrev:Jeg bruger en rund ellastik som jeg køber hos cchoby og den får så lige en lile klat lim som jeg køber hos Lene og den heder hypo cement og den er fin når til ellastikker men dur ikke hvis det er noget som skal putes ind i en lås da den skal tøre ude i luften
Jeg bruger 1mm power cord. Den er rund, og "silicone agtig". Husk at strække elastikken inden du binder knuder - det hjælper også på at den ikke bliver så slap..
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.