Side 1 af 1

Så er jeg her også...

: man 9. feb 2009 01:48
af boots
Nogen kender mig allerede i forvejen fra et andet forum. :D

Til dem der ikke gør så er jeg i øjeblikket mest til chainmaille. Det er kongekæder og diverse andre mønstre der er det store lige for tiden. Ellers har jeg knyttet lidt; men det er jeg lidt træt af nu...

Det er spændende med et nyt forum - jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte billede på. :oops:

:P - Og som I kan se har jeg fundet ud af dét nu..

Re: Så er jeg her også...

: man 9. feb 2009 09:12
af lene
Hej Boots.

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du vil få stor fornøjelse af det :)

Re: Så er jeg her også...

: man 9. feb 2009 09:30
af boots
Tak skal du have, Lene. Og tillykke med dit nye forum.

Det er altid lidt forvirrende når man skal vænne sig til et nyt forum;
men det kommer jeg nok hurtigt over. :)

Re: Så er jeg her også...

: man 9. feb 2009 09:35
af lene
Hej Boots.
Tak skal du have, ja, man skal jo lige i gang. Det er også nyt for mig, men jeg håber at der kommer mange herind, og at vi kan hjælpe hinanden, med hvad vi nu har brug for hjælp til :D
Det er altid dejligt at have noget at vælge imellem, og jeg syntes at der manglede et forum, uden mange regler, for både det ene og det andet. :)

Re: Så er jeg her også...

: man 9. feb 2009 10:23
af lisbeth
hej Boots
Jeg vil lige sige velkommen her og det var da sjovt at du også er her så skal det nok blive sjovt :lol:

Re: Så er jeg her også...

: man 9. feb 2009 11:10
af boots
Hihi - tak Lisbeth. :D