Så er jeg her også...
: man 9. feb 2009 01:48
Nogen kender mig allerede i forvejen fra et andet forum.
Til dem der ikke gør så er jeg i øjeblikket mest til chainmaille. Det er kongekæder og diverse andre mønstre der er det store lige for tiden. Ellers har jeg knyttet lidt; men det er jeg lidt træt af nu...
Det er spændende med et nyt forum - jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte billede på.
- Og som I kan se har jeg fundet ud af dét nu..
Til dem der ikke gør så er jeg i øjeblikket mest til chainmaille. Det er kongekæder og diverse andre mønstre der er det store lige for tiden. Ellers har jeg knyttet lidt; men det er jeg lidt træt af nu...
Det er spændende med et nyt forum - jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte billede på.