Vedhæng lavet af perlemorblomster, og så har jeg limet et akrylblad og blomst på, afsluttet med en lille stardustkugle og monteret det på en satinsnor.. Tak for akryl Camilla !!
Armbånd af 12 mm sort/grå glasperler, med glidelås..
Et andet vedhæng..
Ham her har jeg så ikke lavet Men her har han indtaget min vasketøjskurv.. Dejligt når solen skinner og det er varmt i udestuen..
Kan desværre ikke få billederne større.. Men arbejder på det... Sorry
Senest rettet af Anja man 11. maj 2009 10:59, rettet i alt 1 gang.
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Hej Anja kan du ikke sette lidt støre bileder ind du må huske på at vi er nogen her inde hvis øjne ikke er så ny som de har været . Men det jeg kan se ser flot ud ville gerne kunne se Den lyserøde vedheng lidt bedre da jeg ikke kan se om det er lavet af filt eller niget andet.
Sød kat.
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Har prøvet at sige til Basse, det er katten, at han skal opføre sig som på billedet, men men men.. Han forstår det ikke helt.. . Har lige ryddet op efter ham.. Han har siddet i udestuen og flået en mus i atomer.. Puhaaaaa !!
ja det er dejligt når de kommer med deres fangst og lægger dem indenfor men skæld den endelig ikke ud for det er jo deres form for tillid til jer at de vil dele, men når de er levende uha det er det værste ih de kære dyr
Kreative smykker du har lavet. De er flotte.
Også dejlig kat. Jeg er heller ikke så vild med når Sally min kat kommer med mus og viser os dem inde i stuen. Hun elsker også at ligge ude i udestuen i denne tid