Jeg er her stadig :)

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hej allesammen

Ja, jeg er her altså endnu, selv om jeg ikke har været særlig aktiv på forum det seneste.

Vi har rygende travlt i butikken, jeg kan næsten ikke følge med, og vi udvider samtidig, da vi også mangler plads, men jeg er inde på forum hver dag, og jeg kigger på alle jeres flotte kreationer, men har ikke rigtig kommenteret, men det betyder altså ikke at jeg ikke kan li' dem, jeg har bare kun energi til at kigge herinde for tiden.

Jeg håber at i alle har en dejlig sommer, vi har holdt en uge, det var hvad der kunne blive til B-) Vi var bare herhjemme og dasede, det er også dejligt engang imellem.
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Det er da skønt at der er travlhed i butikken :-D
Nej, man kan ikke overskue det hele og så er det fint at man bare kan lure med :ymhug:
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Dejligt at høre fra dig, har også "bearbejdet" nogle ældre damer til måske at begynde at lave smykker, ellers laver de friendly plastik, har sagt til dem at du er en rigtig god forretning med gode priser.
Fedt du udvider!
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Hehe er det så nu man skal skrive at mig og mutti...(og kunne næsten os forestille mig Susanne og hendes mutti) godt kunne tænke sig at komme og se butikken....

^^
Mig og mutti kunne ihvertfald godt... - men bestemt ikke kritisk!...

Og tillykke med at i har så travlt... det er da lækkert :D
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
kallie skrev:Hehe er det så nu man skal skrive at mig og mutti...(og kunne næsten os forestille mig Susanne og hendes mutti) godt kunne tænke sig at komme og se butikken....

^^

Min mor har snakket om at skulle op og finde flere perler som jeg skulle lave til smykker for hende. skal også have nogle crimp covers, og måske nogle magnet låse.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Susanne i nord skrev:
kallie skrev:Hehe er det så nu man skal skrive at mig og mutti...(og kunne næsten os forestille mig Susanne og hendes mutti) godt kunne tænke sig at komme og se butikken....

^^

Min mor har snakket om at skulle op og finde flere perler som jeg skulle lave til smykker for hende. skal også have nogle crimp covers, og måske nogle magnet låse.
Der kan man bare se... havde en feeling ;) hehe
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Besvar