Jeg er røget på øreringe for tiden, selvom jeg vil give Camilla så evig ret,
det går fint med den første, men kopien er lidt kedelig at lave
(måske sku man lave 2 forskellige, en til hvert øre)
Uh la la
smukke øreringe- du har da fået sten draget ind i dine viklinger for alvor med meget fint resultat (jeg husker nemlig kun rene kobberviklinger fra din hånd)
For snut da, du er blevet god til at snirkle.
Jeg er helt faldet for #3 - er det granat og turmalin, du har brugt?
Godt jeg ikke har huller i ørerne, for så ville de skrige efter de 3'ere.
1'erne er nu også ret cool, og, og, og...
Du får lige en sten:
- og så må jeg op og savle over skønhederne igen...
Tak tak tak skal I ha
BR, # 3 er granat, ruby spinel og natural ruby.
Stenene i den første er citriner.
De store blå dråber er amazonit, som jeg Ælsker