nøglekæde
: ons 13. maj 2009 15:51
jeg har desværre ikke billeder men er kommet med en ret god ide (syntes jeg selv)
da jeg i dag var i sportsmaster får jeg to nøglekæder gratis jeg vil egentlig bare smide dem ud da der står sportsmaster med store bogstaver men så får jeg den ide at klippe kabinhagen fri og så selv sætte noget bredt læder eller pænt bånd på.
jeg har selv haft en masse af de nøglekæder da man tit får dem som reklame eller andet men jeg plejer bare at smide dem ud men nu kan de da bruges.
jeg ved ikke om det er noget i andre kan bruge jeg syntes bare selv det var ret smart
da jeg i dag var i sportsmaster får jeg to nøglekæder gratis jeg vil egentlig bare smide dem ud da der står sportsmaster med store bogstaver men så får jeg den ide at klippe kabinhagen fri og så selv sætte noget bredt læder eller pænt bånd på.
jeg har selv haft en masse af de nøglekæder da man tit får dem som reklame eller andet men jeg plejer bare at smide dem ud men nu kan de da bruges.
jeg ved ikke om det er noget i andre kan bruge jeg syntes bare selv det var ret smart