Hope

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Hope
Perle
Perle
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 3. maj 2009 15:39
Så må jeg vist hellere melde mig på banen.

Jeg hedder Hope og er 26 år.

Mine interesser: tegning, maling, smykkefremstilling på hobbyplan.
Derudover laver kort med theposefoldning og prik mønstre. 3D kort med alverdens ting som stickers, servietter o.lign.

Jeg kan også godt lide at lave æsker, både hjemmelavet og købens med f.eks. deupage, perler o.lign.

Håber at kunne finde inspiration, få og være til hjælp, og ellers bare hygge mig.
Livet er så smukt, som man gør det til.
Carpe diem.
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Hej Hop :-D velkommen til dn dejlige forum h :dance: er er vi gode til at hjælpe hianden. Det er sjovt at alle de ting du har interasse for også er nogen af dem jeg er interesert i så vi glæder os til at se de ting du laver. @};- Og du kan rolig vise det frem du har gang i vi vil så gerne se ting og sager her inde. @};- @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hejsa

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum.

Jeg håber at du bliver glad for at være her, vi er mange søde perlomaner :p der gerne hjælper, og giver gode råd, og vi er selvfølgelig også modtagelige for gode råd, hvis du har nogen. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Hej Hope.
Dejligt at du har fundet herind. Her er vi mange forskellig med forskellige hobbies. Glæder mig til at se noget af dine ting, og måske er vi så heldige at du sætter noget til salt.
Nu skal jeg måske til at samle teposerne, så de kan blive brugt til noget godt :-D :-D :-D
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
:text-welcomeconfetti: :text-welcomewave:
Hope
Perle
Perle
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 3. maj 2009 15:39
Mange tak for den fine velkomst fra jer alle.

Lene, det er igennem dig og havfruen, jeg har fundet dette fine forum, da I er et andet sted, hvor jeg også er. Der havde I lige annonceret det så pænt, at jeg måtte jo lure. Har luret mange gange, men tog mig så endelig sammen til at melde mig ind.

butler skrev:Hej Hope.
Dejligt at du har fundet herind. Her er vi mange forskellig med forskellige hobbies. Glæder mig til at se noget af dine ting, og måske er vi så heldige at du sætter noget til salt.
Nu skal jeg måske til at samle teposerne, så de kan blive brugt til noget godt :-D :-D :-D
Det må du da meget gerne. Jeg skal selvfølgelig nok betale portoen for dem, uden tvivl ;)
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Jeg drikker også te på arbejde, skal nok samle ;)
Hope
Perle
Perle
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 3. maj 2009 15:39
Smykkeunivers skrev:Jeg drikker også te på arbejde, skal nok samle ;)
Det lyder rigtigt dejligt, mange tak :-D Jeg har til at starte med købt en masse på QXL,for at komme godt i gang, men syntes det er for dyrt, både at skulle betale for selve teposerne og så kommer portoen.

Så tager glædeligt imod, dejligt nogle gider samle til mig. Som sagt skal jeg nok betale portoen.
Livet er så smukt, som man gør det til.
Carpe diem.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Velkommen og glæder mig til at se nogle af dine forskellige projekter ;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Hope
Perle
Perle
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 3. maj 2009 15:39
Linda skrev:Velkommen og glæder mig til at se nogle af dine forskellige projekter ;)
Mange tak skal du have.
Livet er så smukt, som man gør det til.
Carpe diem.
Besvar