Så må jeg vist hellere melde mig på banen.
Jeg hedder Hope og er 26 år.
Mine interesser: tegning, maling, smykkefremstilling på hobbyplan.
Derudover laver kort med theposefoldning og prik mønstre. 3D kort med alverdens ting som stickers, servietter o.lign.
Jeg kan også godt lide at lave æsker, både hjemmelavet og købens med f.eks. deupage, perler o.lign.
Håber at kunne finde inspiration, få og være til hjælp, og ellers bare hygge mig.
Hope
Redaktør: rumlebumle
Hej Hop
velkommen til dn dejlige forum h
er er vi gode til at hjælpe hianden. Det er sjovt at alle de ting du har interasse for også er nogen af dem jeg er interesert i så vi glæder os til at se de ting du laver.
Og du kan rolig vise det frem du har gang i vi vil så gerne se ting og sager her inde.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Hejsa
Rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Jeg håber at du bliver glad for at være her, vi er mange søde perlomaner
der gerne hjælper, og giver gode råd, og vi er selvfølgelig også modtagelige for gode råd, hvis du har nogen. 
Rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Jeg håber at du bliver glad for at være her, vi er mange søde perlomaner
Hej Hope.
Dejligt at du har fundet herind. Her er vi mange forskellig med forskellige hobbies. Glæder mig til at se noget af dine ting, og måske er vi så heldige at du sætter noget til salt.
Nu skal jeg måske til at samle teposerne, så de kan blive brugt til noget godt

Dejligt at du har fundet herind. Her er vi mange forskellig med forskellige hobbies. Glæder mig til at se noget af dine ting, og måske er vi så heldige at du sætter noget til salt.
Nu skal jeg måske til at samle teposerne, så de kan blive brugt til noget godt
-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Mange tak for den fine velkomst fra jer alle.
Lene, det er igennem dig og havfruen, jeg har fundet dette fine forum, da I er et andet sted, hvor jeg også er. Der havde I lige annonceret det så pænt, at jeg måtte jo lure. Har luret mange gange, men tog mig så endelig sammen til at melde mig ind.
Lene, det er igennem dig og havfruen, jeg har fundet dette fine forum, da I er et andet sted, hvor jeg også er. Der havde I lige annonceret det så pænt, at jeg måtte jo lure. Har luret mange gange, men tog mig så endelig sammen til at melde mig ind.
Det må du da meget gerne. Jeg skal selvfølgelig nok betale portoen for dem, uden tvivlbutler skrev:Hej Hope.
Dejligt at du har fundet herind. Her er vi mange forskellig med forskellige hobbies. Glæder mig til at se noget af dine ting, og måske er vi så heldige at du sætter noget til salt.
Nu skal jeg måske til at samle teposerne, så de kan blive brugt til noget godt![]()
![]()
-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jeg drikker også te på arbejde, skal nok samle 
Det lyder rigtigt dejligt, mange takSmykkeunivers skrev:Jeg drikker også te på arbejde, skal nok samle
Så tager glædeligt imod, dejligt nogle gider samle til mig. Som sagt skal jeg nok betale portoen.
Livet er så smukt, som man gør det til.
Carpe diem.
Carpe diem.
Velkommen og glæder mig til at se nogle af dine forskellige projekter 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??



