nyt fra mig

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Blev inspireret af at have været inde hos Miska sammen med et par dejlige kvinder..... tak
Billede
Billede
Billede
russisk amazonit, grøn lava, howlit og tohoperler
Billede
første forsøg med at lave blomster ud af chips, ja ja jeg skal nok øve mig noget mere
Billede
Agat og karneol
Billede
Karneoler (i lårfede stråler)
Billede
Karneol
Billede
inspireret af egetræet's agern - agat
Billede
en bestilling på kæde med hovedsaglig sodalit
Billede
Billede
uskarpt - beklager
Billede
blå topaz
miska
Rubin
Rubin
Indlæg: 225
Tilmeldt: lør 16. maj 2009 15:28
Er bare vild med sættet i jordfarver .. og det ser rigtig godt ud med vedhænget :-)
Synes i det hele taget, jeg kan kende en del af perlerne ...
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Lise flotte smykker som altid :clap: :clap:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Jeg er vild med den første serie i turkis - og bilder mig ind jeg genkender Mettes indfarvede lava. det er en lækker kombination af farver og struktur/mønster. synes jeg ser lidt frækhed i de viklede blomster-øreringe :p :x-
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
lækre ting Lise og er vild med dine små agern!!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Enig med Pia - veld med turkise smykker! Super flotte!
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
=p~ Ohh - de turkise er bare lækre.... :x-

De karneol nuggets - er det de KÆMPE fra kassen?? ;)-

Dejlige smykker - som altid! :D
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Shawnee skrev:=p~ Ohh - de turkise er bare lækre.... :x-

De karneol nuggets - er det de KÆMPE fra kassen?? ;)-

Dejlige smykker - som altid! :D
Jep det er de kæmpe fra kassen - kræver en god stærk hals =)) =)) :)) :))
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Pia skrev:Jeg er vild med den første serie i turkis - og bilder mig ind jeg genkender Mettes indfarvede lava. det er en lækker kombination af farver og struktur/mønster. synes jeg ser lidt frækhed i de viklede blomster-øreringe :p :x-

ja, lige præcis de indfarvede lava fra Mette, de var lige det jeg manglede i den kasse jeg havde lagt de første par strenge sammen med den russiske amazonit - godt spottet !
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
miska skrev:Er bare vild med sættet i jordfarver .. og det ser rigtig godt ud med vedhænget :-)
Synes i det hele taget, jeg kan kende en del af perlerne ...
Yep - de røg lige fra dig og ind i et par smykker =)) :)) det var en ren sag af : come to Mama !
Besvar